Dynamics NAV/Business Central-konsulent, Per Aarsleff A/S | it-jobbank
Find job

Dynamics NAV/Business Central-konsulent

Har du solid teknisk viden om Dynamics NAV og praktisk erfaring med implementering i en projekt- og produktionsvirksomhed? Har du en god forretningsmæssig forståelse, og kan du arbejde selvstændigt?

Og har du lyst til at være en del af et stærkt internt NAV-team, som står overfor flere store og spændende NAV-opgaver i en velkonsolideret Aarsleff-koncern med vedvarende vækst?

I den fortløbende udbredelse blandt danske og udenlandske selskaber anvender vi Dynamics NAV version 2017.

Vi søger nu en NAV-applikationskonsulent til vores NAV-kompetencegruppe i vores it-afdeling, hvor vi har fokus på udvikling af værdiskabende it-løsninger til forretningen samt effektiv koncerndrift.

Implementeringsopgaver i Danmark og i udlandet

Du bliver en del af It-udvikling, som arbejder med forretningsunderstøttende it-projekter, -processer, -systemer og -integrationer i hele Aarsleff-koncernen, og du vil indgå i vores NAV-team sammen med andre dygtige NAV-eksperter.

Den primære opgave vil være at erstatte eksisterende lokale ERP-løsninger med Aarsleff Dynamics NAV hos flere af de danske og udenlandske selskaber i Aarsleff-koncernen.

Din primære arbejdsplads bliver på vores hovedkontor i Viby J, hvor du bliver en del af It-afdelingen, der består af drift, support og udvikling. Der må forventes nogen rejseaktivitet herunder til kontorer i Danmark og i udlandet.

Sammen med erfarne kolleger og vores eksterne samarbejdspartner vil du arbejde med:

  • implementering af Dynamics NAV i koncern-skala og i et internationalt miljø
  • udarbejdelse af analyser og løsningsdesigns
  • support til forretningsenhederne
  • uddannelse af superbrugere
  • projektledelsesopgaver
  • at præge og videreudvikle en branche/Aarsleff Dynamics NAV-løsning
  • personlig opkvalificering omkring Dynamics 365 Business Central On-Premise.
     

En del af et stærkt NAV-team

Du bliver en del af et velfungerende NAV-team, som prioriterer fællesskab og sparring. Der er tale om et stærkt fagligt miljø med et højt kompetenceniveau.

Vi kan tilbyde dig en nøglerolle i forhold til arbejdet med implementering af Dynamics NAV fra start til slut, herunder at arbejde intensivt og vedvarende med at realisere de planlagte mål i tæt samarbejde med de involverede forretningsenheder.

Er du vores nye kollega?

Vi forventer, at du har teknisk it-forståelse fra en relevant teoretisk uddannelsesbaggrund. Vi forestiller os, at du enten har en økonomisk uddannelse på kandidatniveau eller en it-uddannelse på ingeniørniveau.

Du har minimum to års praktisk erfaring med implementering af Dynamics NAV-løsninger – gerne i en større international virksomhed, og du har erfaring med et eller flere af følgende områder: Dynamics NAV finans, debitor, kreditor, sagsstyring, ressourcestyring og logistik

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med et eller flere gængse tredjepartsprodukter som fx Continia Document Capture, Continia Payment Management og Agiles Masterdata. Har du viden om Lessor Payroll og kendskab til MS SharePoint vil det være en fordel, men ikke en forventning.

Som person forventer vi, at du er analytisk, serviceminded og har personlig gennemslagskraft, når du er i konstruktiv dialog med forretningen. Du kan kommunikere i skrift og tale på dansk og engelsk, ligesom det vil være en fordel, hvis du behersker tysk – men ikke et krav.

Som virksomhed vil vi være bedst i branchen på arbejdsmiljøområdet, hvorfor det også er vigtigt, at du har øje for dette.

Vi tilbyder

  • Et godt arbejdsmiljø som en naturlig del af hverdagen
  • Et godt fungerende NAV-team, som prioriterer trivsel, fællesskab og sparring
  • En nøglerolle i forhold til arbejdet med implementering af NAV fra start til slut, herunder at arbejde intensivt og vedvarende med at realisere de planlagte forretningsmål
  • Et fagligt miljø med et højt kompetenceniveau
  • En uhøjtidelig og uformel organisation med stor frihed under ansvar
  • Et spændende og varieret job med mange udfordringer i en dynamisk koncern
  • En stor berøringsflade til medarbejdere i hele koncernen
  • En virksomhed, der vil være bedst i branchen på arbejdsmiljøområdet.
     

Lyder det som noget for dig?

Du er velkommen til at kontakte it-udviklingschef Jens V.G. Poulsen på 8744 2270 for at få yderligere information.

Vi skal have din ansøgning senest søndag den 15. september 2019.

Bemærk: ansøgningerne bliver behandlet løbende.

Ansøgningsfrist: 15-09-2019


Aarsleff-koncernen opererer på internationalt niveau inden for anlæg og byggeri med udgangspunkt i en førende position i Danmark. Vi omsætter for 12 milliarder kroner om året – heraf 29 % i udlandet. Koncernen består af en portefølje af selvstændige konkurrencedygtige selskaber med hver deres særlige kompetencer. For at effektivisere og optimere vores tværgående samarbejde arbejder vi efter særlige principper, som er udtrykt i vores One Company-model. Vi opbygger langvarige partnerskaber med kunder og partnere med henblik på at effektivisere vores ydelser og tilfører desuden kundernes projekter værdi ved tidlig involvering. Vores aktiviteter inden for fundering og opgravningsfri rørfornyelse er stærkt internationaliserede. Aarsleff-koncernen beskæftiger 6.500 medarbejdere.

Hjemmeside: www.aarsleff.com

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Viby J

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.