Automation Tech Lead, LB Forsikring | it-jobbank
Find job

Automation Tech Lead

Hos LB Forsikring har vi udskiftet vores forsikringskernesystem. Det betyder, at data vedrørende kerneforretningen er samlet i et system, og at vi har et nyt og forenklet systemlandskab. Vi er derfor klar til næste skridt i vores digitale transformation, hvor et vigtigt element er automatisering. Vi søger derfor en Automation Tech Lead til at drive automatiseringsdagsordenen. Hos os bliver du en del af et stærkt fællesskab, hvor der er tillid til, at vi sammen løfter mere end hver for sig.

Du får ansvaret for at drive automatiseringsdagsordenen

Som Automation Tech Lead hos LB Forsikring får du en central rolle i at drive end-to-end automatiseringsprocesser. Du skal herunder identificere automatiseringspotentialet og videreudvikle fundamentet, herunder automatisering-porteføljestyring og dennes mekanismer med fokus på et agilt fit samt sikre teamets faglighed og eksekvering.

Du skal medvirke til at etablere en ny automatiseringsenhed (et RPA Udviklingsteam), hvor du får det faglige ansvar. Endelig får du en rolle som rådgiver for ledelsen samt en rolle som sparringspartner til arkitekter og proceskonsulenter.

Du bliver en del af Strategi & Forretningsudvikling, der samlet set tæller 31 kollegaer. Stillingen, som er nyoprettet, er placeret i afdelingen Proces og Forretningsdesign, hvor ansvaret for digitalisering ligger, og du kommer til at referere til afdelingschefen. Din stilling vil indgå i en ny automatiseringsenhed på 3 personer, som du skal være med til at etablere og definere.

Erfaren, visionær og motiverende Automation Tech Lead

For at komme i betragtning til stillingen forventer vi, at du har en relevant uddannelse kombineret med min. 5 års relevant erfaring. Du har dokumenteret erfaring med etablering af automatiseringsteknologier og har arbejdet med procesledelse og optimering. Herudover har du arkitekturkendskab og en god forståelse for forretningen.

Som person leder vi efter en kollega, der er visionær, og som har et ønske om at drive transformative forandringer. Da du skal stå i spidsen for vores nye automatiseringsenhed, er det vigtigt, at du er god til og kan lide at lede og engagere andre. Endelig er du analytisk, kommunikativ stærk samt resultatorienteret.

Medlemsejet virksomhed med godt omdømme

Vi tilbyder dig at blive en del af en medlemsejet virksomhed, der har et godt omdømme som arbejdsplads, og hvor vi går på arbejde for andet end at skabe profit. Hos os handler det om vores næsten 400.000 medlemmer, fordi vi har som vision, at pengene alene skal arbejde til fordel for dem.

Send os din ansøgning eller ring, hvis du vil vide mere

Hvis du synes, jobbet lyder spændende og ønsker mere information, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Maria Klæstrup Jensen på tlf.  33 48 55 90.

Til 1. samtalen vil du blive bedt om, at medbringe en straffeattest der ikke er ældre end 14 dage gammel.

For at søge stillingen skal du sende os din ansøgning, dit CV og dine eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden. Vi gør opmærksom på, at der anvendes test i forbindelse med rekrutteringen.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansøgningsfrist:
15. september 2019

 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.