IT-Supporter til 1. Level Helpdesk, Support-IT Network A/S | it-jobbank
Find job

IT-Supporter til 1. Level Helpdesk

Er du også vild med at yde teknisk support?

For at følge med vores fortsatte vækst, søger vi en kollega til 1. level supporten, som trives med alsidige opgaver og med at servicere almindelige PC-brugere og systemadministratorer telefonisk.

Support-IT Network leverer hosting med fokus på god service, høj datasikkerhed og hjørnestenen her er vores ihærdige og teknisk dygtige supportere. For at passe på vores loyale kunder, har vi valgt at blive ISAE3402-certificeret.

Et job med en vekslende hverdag

Du kommer til at indgå i vores Level 1 team på 10 IT-supportere og elever, hvor du selvstændigt eller i samarbejde med datateknikere i Level 2 samt vores Teknik team, vil løse mangeartede IT-opgaver.

Når du tiltræder, går den første tid med at modtage struktureret oplæring i vores kunders data og systemer samt opgaver, rutiner og processer med afsæt i de nedskrevne IT-sikkerhedspolitikker.

Dine væsentligste arbejdsopgaver bliver:

  • Support på vores hostingprodukter som eksempelvis Windows Terminal Server, MS Office, spamfilter, antivirus, filedrive mm.
  • Brugeradministration i en række forskellige systemer, primært Microsoft-produkter som fx AD, Exchange og cloud-tjenester som fx Office 365.
  • Support på lokale forhold hos kunderne som f.eks. Internet, router, netværk, Windows- og MAC OS, smartphone/tablet, printer, IP-telefoner mm.
  • Support udføres via telefon, Remote desktop services samt Teamviewer.
  • Visitering og administration af indkommende opgaver i vores egenudviklede servicedesk software samt eskalering af tids- og kompetencekrævende opgaver til Level 2.
     

Din hverdag bliver på mange måder afvekslende i arbejdsopgaver og form. Teamet er opdelt, således at halvdelen yder support frem til frokost og den anden halvdel arbejder med ticket opgave. Efter frokost skifter vi rundt.
Teamet arbejder mellem 0830-1700 og får selv ydertiderne til at gå op.

Om dig

Du er uddannet IT-supporter eller har en lignende uddannelse. Det er en fordel hvis du har nogle års erfaring med ovenstående arbejdsområder, men det vigtigste er at du brænder for IT og tager ansvar.

Det er vigtigt for os at du trives med, og selvstændigt formår, at håndtere flere forskellige typer opgaver samtidig med at du bevarer overblikket.

Telefonsupport er en væsentlig del af dagligdagen og vi forventer derfor at du er imødekommende og har lyst til den direkte dialog med kunder og leverandører.

Vi har kunder i en række forskellige lande, så det er nødvendigt at du kan kommunikere skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk.

Vi tilbyder

Jobbet som IT-supporter rummer et stort selvstændigt ansvar og indebærer daglig kontakt til både kunder og leverandører. Arbejdsopgaverne er varierende, spændende og komplekse og du kommer til at arbejde tæt på brugerne.

Vi mener at udvekslinger af ideer og meninger på tværs af virksomheden, skaber de bedste løsninger og de bedste holdspillere. Du vil opleve hjælpsomme og engagerede kolleger – alle med fremragende humor.

Hos Support-IT Network, har du mulighed for indflydelse på beslutninger, problemløsninger, processer samt udvikling af værktøjer og programmer.

Her er albuerum til personlig og faglig udvikling, som vi understøtter med oplæring, relaterede opgaver og ansvarsområder.

Sammenhold, pionér-ånd og en god atmosfære er en vigtig del af vores DNA. Vores medarbejdere har været hos os i mange år og tager gerne selv initiativ til at arrangere alt fra DHL-stafet til julefrokost og gamer aftener.

Som ansat indgår du i vores firma-pensionsordning, sundhedssikring, samt fritidssikring og du tilbydes frokostordning, der består af smørrebrød samt catering om torsdagen.

Løn efter kvalifikationer.

Det praktiske

Send din motiverede ansøgning inkl. CV via "Søg jobbet her". Du bedes tydeligt mærke ansøgningen med ”1. level Supporter” i emnefeltet.

I forbindelse med rekruttering af IT Supporter stillingen samarbejder vi med Protekta. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Trine Lindahl fra Protekta på tlf. 2513 4515. Vi har brug for din ansøgning samt CV inden 20. september kl 10.00, men vi indkalder løbende til samtale. 

Vores nye, lyse og rummelige kontorlokaler er beliggende på Tempovej 14 i Ballerup, tæt på motorvej og offentlig transport. Der er mulighed for parkering ved bygningen.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Ballerup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.