Find job

IT-konsulent til den Administrative Helpdesk, Koncern IT Region Sjælland

Vil du være med til at yde førsteklasses support til regionens ca. 18.000 brugere, via telefon og vores sagsstyringsværktøj?

Så kan du se frem til at blive en del af en virkelig god arbejdsplads, hvor vi hver dag gør os umage for at hjælpe vores brugere med deres it-udfordringer. Du vil indgå i et team af professionelle kollegaer, der håndterer alle telefonopkald og sager inden for det administrative og it-tekniske område. Jobbet kræver en bred teknisk viden sammen med en stor portion empati for andre mennesker og forståelse for deres arbejdsgange.

Primære opgaver

  • Administrativ support til regionens 18.000 brugere
  • First og second line sagsløsning
  • Sagsregistrering og -dokumentation i HP Service Manager
  • Brugeradministration via AD og brugerstyringsværktøjer
  • Professionel og struktureret overdragelse af opgaver til andre afdelinger i Koncern IT
     

Om vores nye kollega

Vi forestiller os, at du har en relevant it-uddannelse og det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til sygehusvæsenet. Vi forudsætter, at du har et bredt kendskab til administrativ og teknisk it, og at du har erfaring med at arbejde i en Helpdesk, hvor sagsløsningsprocenten og tempoet er højt.

Du har gerne stærke kompetencer inden for SharePoint administration samt indgående kendskab til Exchange/Outlook herunder anvendelse af PowerShell Scripts. Du har kendskab til brugeradministrationssystemer og du er generelt stærk i MS Office og Windows 7 og 10. Du har også gerne en ITIL-certificering.

Du trives med at sparre med mange forskellige faggrupper og har en positiv og anerkendende tilgang til dine omgivelser. Du deler gerne viden og opsøger input fra andre. Du formår at bringe dit personlige og faglige engagement videre i din motivation af kolleger og samarbejdspartnere.

I relation til dette job, er det afgørende, at du er:

  • Empatisk og har god forståelse for den enkelte
  • God at tale med og god til at lytte til andre
  • Vant til at arbejde selvstændigt
  • God til at prioritere og strukturere dine opgaver
  • Serviceorienteret og forstår vigtigheden i at kunne yde service på højt niveau – også igennem telefonen
  • God til at bevare roen, også når der er travlt
  • Har god forretningsforståelse og forstår at koble it og forretning
     

Om os

IT Helpdesk består af 3 teams, og vi er indgangen til Koncern IT i Region Sjælland. Vi yder fejl- og anvendelsessupport på kliniske og administrative systemer på tværs af regionen. Vi er ansvarlige for Uddannelse- & Superbrugersupport, der understøtter regionens superbrugere og introduktionen af nyansatte klinikere. Vi er en del af Koncern IT og holder til i datacentret på Ringsted Sygehus. Vi gør meget ud af at have et godt arbejdsmiljøet og vi har en uformel omgangstone blandt kollegaer. For at sikre en høj faglighed, tilbyder vi vores ansatte mulighed for løbende kompetenceudvikling.

Om Koncern IT

Koncern IT er Region Sjællands fælles it-organisation med ca. 330 medarbejdere. Din arbejdsplads vil være i moderne kontorfaciliteter i Ringsted. Vi har et uformelt og udviklende arbejdsmiljø, og vi holder os ajour med trends og fremtidsmuligheder på it-området og giver vores ansatte mulighed for løbende kompetenceudvikling. Vi tilbyder en attraktiv og udviklende stilling, hvor du kan være med til at sætte retning, og hvor der er mulighed for stor personlig og faglig udvikling.

Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage.

Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: http://www.regionsjaelland.dk/koncern-it

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er normal dagsarbejdstid med flekstidsordning.

Send en ansøgning

Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning inkl. CV via  ”Søg jobbet her”.

Ansøgningsfrist: 4.oktober 2019

Tiltrædelse forventes: 1. december 2019

Skulle du have spørgsmål til stillingen eller Koncern IT generelt, er du velkommen til at kontakte teamleder Michael Marner: 31 42 39 58 / micma@regionsjaelland.dk


Om Region Sjælland

Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Ringsted

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.