Find job

Forretningsudvikler til Cash Management og Risikostyring

Er du vores nye stærke og ambitiøse forretningsudvikler?

Vi søger 2 nye forretningsudviklere til henholdsvis Cash Management og Risikostyring på Erhverv. Cash Management og Risikostyringsområdet er under stor forandring med nye teknologiske muligheder, nye markedsaktører og nye produkter. Vi ønsker fortsat at sætte dagsordenen på markedet, og vi vil gerne have dig med ombord på rejsen.

Jobbet

Du vil få en central rolle i udviklingen af Jyske Banks løsninger og koncepter på erhvervsområdet. Som forretningsudvikler for erhverv er dine overordnede ansvarsområder:

  • at analysere og innovere nye løsninger og produkter til Erhvervssegmentet - specifikt Cash Management og Risikostyring
  • at arbejde strategisk, taktisk og operationelt med opgaverne med både en analytisk og forretningsmæssig tilgang
  • at arbejde med data, modellering og dokumentation i forbindelse med produktudvikling
  • at definere, udvikle, teste og implementere værditilbud til kunderne i tæt samarbejde med forretningen
  • at forvalte og videreudvikle eksisterende produkter og platforme, og skabe nye muligheder.
     

Team Risikostyring og Erhverv

Du bliver en del af Team Risikostyring og Erhverv, hvor vi lige nu er 10 engagerede medarbejdere med forskellige baggrunde og kompetencer. Teamet er en del af udviklingsorganisationen og laver forretningsløsninger til erhvervskunder indenfor fagområder som risikostyring, driftsfinansiering og Cash Management. Udover at benytte Bankdata laver vi også vores egen it-udvikling af produkterne.

Din profil

Du har god erfaring i bagagen, kan handle på viden, drive opgaver og ser muligheder for udvikling. Du motiveres af at forstå tingene helt ned i detaljen, men samtidig evner du at operere, konkludere og kommunikere konkret på et højere abstraktionsniveau.

Til jobbet som forretningsudvikler efterspørger vi flere af nedenstående kompetencer:

  • Du har en akademisk baggrund med en længere relevant uddannelse i ryggen.
  • Du forstår dig på data og modellering heraf til brug for at finde og udvikle løsningsvejene.
  • Du er fagligt stærk på fagområdet og har gerne erfaring med erhvervsprodukter og/eller Cash Management indenfor finanssektoren.
  • Du arbejder analytisk og har overblik over komplekse problemstillinger, men formår samtidig at anvise den enkle og simple vej til målet.
  • Du påtager dig ansvar, går foran og siger gerne ja til at være tovholder på opgaver.
  • Du brænder for området og har interesse og flair for ny teknologi, og du evner at tilegne dig ny viden og sætte dig ind i de tekniske sammenhænge bag vores produkter.
     

Ansøgning

HR Partner Karsten Seeberg, Sebbe vil tage sig af din ansøgning.

Mere information

Interesseret? Så kan du få mere at vide ved at kontakte afdelingsdirektør Torben Smith Petersen på tlf. 89 89 27 65/20 11 09 06 eller mail tsp@jyskebank.dk.

Alternativt kan du kontakte leder Henrik Daugaard på tlf. 89 89 21 51/41 29 03 02 eller mail HD@jyskebank.dk.

  • Arbejdssted: Silkeborg
  • Selskab: Jyske Bank
  • Afdeling: Pris og Privatøkonomi
  • Ansøgningsfrist: Snarest. Vi behandler ansøgningerne løbende.
  • Indrykningsdato: 23.09.2019
Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Silkeborg

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.