Find job

Teknisk supportanalytiker

Er du en serviceminded IT-haj med masser af energi og gåpåmod?

Ansøgningsfrist: 15. november 2019. Arbejdssted: Ørestad.

Til Atkins’ IT-afdeling i København søger vi en erfaren teknisk supportanalytiker med ansvar for second line support. Som teknisk supportanalytiker vil du være det centrale kontaktpunkt for alle IT-relaterede hændelser og anmodninger om support.

Hvad skal du lave hos Atkins?

Din opgave bliver at spore problemer i samarbejde med leverandører og andre interne support-teams med henblik på forebyggelse og fejlfinding på hardware og software. Level 1 support varetages af vores centrale supportcenter, Global Hub. Du vil være ansvarlig for håndtering af level 2 (og/eller 3).

Kvalifikationer

Er det dig, vi leder efter?

Du har mindst 3 års erfaring med IT Service Management-principper og -processer samt erfaring med at arbejde i et travlt IT-miljø – sandsynligvis fra en større virksomhed. Vigtigst af alt har du en solid forståelse af hardware og software asset management-processer og en bred teknisk forståelse af Information Services.  

Du behersker engelsk i både skrift og tale, og det vil være en fordel, hvis du kan gøre dig forståelig i kommunikationen med svenske og norske brugere, da vi supporterer brugere i hele Skandinavien. Desuden er det nødvendigt, at du har kørekort til almindelig bil.   

Du besidder muligvis også en eller flere af disse kvalifikationer:

  • Certificering fra Microsoft
  • ITIL V3-certificering
  • Kendskab til og/eller erfaring med Service Now
  • SCCM.                   
     

Som person har du en naturlig interesse for ny teknologi, og du er hurtig til at sætte dig ind i nye systemer. Du har en god forståelse for end-to-end-processer og arbejdet inden for support level agreements. Herudover er du serviceminded og har fortrinlige kommunikationsevner og gåpåmod. Ikke mindst er det vigtigt, at du er en loyal holdspiller, der altid bestræber sig på at levere topkvalitet. 

Uformel arbejdsplads med højt til loftet

På vores kontorer arbejder vi i åbne lokaler med direkte adgang til ledere og kolleger, og vi har hver især stort ansvar for og indflydelse på egne arbejdsopgaver. Dagligdagen er præget af en uformel tone med højt til loftet.

Endvidere har vi attraktive løn og ansættelsesvilkår, som understøtter en god balance mellem arbejde og fritid – og giver dig gode muligheder for at tilrettelægge din arbejdsdag. Du vil blive udstyret med en bærbar PC, en iPhone og mulighed for hjemmeopkobling. Endvidere tilbyder vores kontorfaciliteter en lækker kantineordning og et motionsrum til fri afbenyttelse.

Vi glæder os til at høre fra dig

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kim Larsen på tlf. +45 52 51 94 86 eller på kim.larsen@atkinsglobal.com

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV senest fredag den 15. november 2019. Vi vurderer ansøgningerne løbende, så vi vil opfordre til, at du sender ansøgningen snarest muligt.


Lidt mere om os

Atkins er del af SNC-Lavalin og en af verdens største infrastrukturrådgivere. I Danmark er vi ca. 470 specialister, rådgivere og projektledere med stor viden og passion for vores felt. Vi arbejder hver dag for at sikre en velfungerende infrastruktur uanset om det er i den fysiske eller digitale verden. Dermed skaber vi grobund for intelligente og bæredygtige mobilitetsløsninger, som bliver stadigt mere vigtige for os og vores samfund. Vores danske kontorer er placerede i København, Aarhus, Horsens og Esbjerg. Læs mere på www.atkins.dk

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Ørestad

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.