Find job

Bliv Incident Manager i Danske Spil

Drømmer du om at blive Incident Manager i et komplekst multisourcing setup? Har du erfaring med Incident-håndtering, og ønsker du at være en vigtig part i at højne driftsstabilitet i samarbejde med vores eksterne leverandører, forretning og resten af vores IT-afdeling? Så er du måske vores nye ihærdige Incident Manager.

Du får nu mulighed for at blive en del af Danske Spils Incident Response-team, som er ansvarlige for, at Incidents på kendte brands som Lotto, Eurojackpot og Oddset bliver håndteret hurtigt og korrekt. Som Incident Manager får du en central rolle i vores Incident-proces i tæt samarbejde med eksterne leverandører, vores IT-afdeling og resten af Danske Spil. Danske Spil er en teknologidrevet virksomhed, hvilket stiller store krav til din evne til hurtigt at tilegne dig ny viden.

Om jobbet

Som vores nye Incident Manager indgår du i vores Incident Response-team, som er en del af IT Teknik og Drift-afdelingen. Her samarbejder du sammen med 11 kolleger, som varetager Incident Management og overvågning af vores IT-systemer 24/7/365.

Dit hovedansvarsområde bliver Incident Management med hovedfokus på, at indkommende incidents håndteres korrekt i samarbejde med relevante leverandører, samt at kommunikere status til interessenter ved større Incidents.

Det betyder, at du:

  • Opretter Incidents hos eksterne leverandører, samt interne teams
  • Løbende følger op på igangværende Incidents
  • Kommunikerer Incident status til interessenter
  • Eskalerer Incident, når der er behov for det
  • Overvåger og forbedrer overvågningen af vores IT-systemer.
     

Friske kolleger og holdånd

Du bliver en del af en arbejdsplads, som er i spil til at være én af Danmarks bedste. Og det er der flere grunde til. Vi er nemlig verdensmestre i god stemning. Så når du starter, ruller vi den røde løber ud, for det er vigtigt for os, at du føler dig velkommen.

Vi er gode til at fejre vores succeser, og hvis vi lancerer en ny app, bestiller vi en flot kage eller tager et slag Counter-Strike. Eller måske en turnering på vores egen medarbejder-fodboldbane.

Vi er et sportsligt hus, der hver dag går på arbejde for at vinde kampen om det danske spillemarked. Det præger også stemningen på Korsdalsvej, hvor holdåndsfølelsen fylder meget.

Hvem er du?

Vi forventer, du har erfaring med Incident Management fra et IT-driftmiljø. Det vil være en fordel, hvis du er vant til at arbejde med multisourcing, hvor Incident kan gå på tværs af både interne og eksterne leverandører.

Derudover ser vi gerne at:

  • Du er nysgerrig, selvstændig og ansvarsbevidst
  • Du kan bevare overblikket i pressede situationer
  • Du har en grundlæggende teknisk forståelse
  • Du er god til at formidle budskaber, skriftligt og mundtligt
  • Du har erfaring med ITIL
  • Du mestrer dansk og engelsk i skrift og tale.
     

Vi glæder os over andres glæde

Hos Danske Spil tager vi vores ansvar seriøst. Hver en krone, vi har i overskud, går tilbage til det danske samfund. Enten i form af udlodningsmidlerne eller som skatter og afgifter. I alt har vi et samfundsmæssigt overskud på over 2,8 mia. kroner årligt.

Gennem os får danskerne mulighed for at spille hos en spiludbyder, hvor vi tager vores ansvar overfor både spillere og samfund alvorligt – og samtidig går vi forrest for at sikre danskerne fairplay på spillemarkedet samt forhindre matchfixing og hvidvask af penge.

Vil du med på holdet?

Så send os straks din ansøgning og CV via ”Søg jobbet her”- knappen. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Teamleder for Incident Response teamet, Heidi Mandrup Jensen på tlf. 3672 0011 eller mail hemj@danskespil.dk.

Ansøgningsfrist: 31-10-2019.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Da vi ser mangfoldighed i medarbejdersammensætningen som en styrke, opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at ansøge. Som medarbejder får du gode og fleksible arbejdsvilkår, herunder pensionsordning og sundhedsforsikring, 5 ugers ferie og 8 ekstra fridage, feriegodtgørelse, barnets 1. og 2. sygedag samt frokostordning og mulighed for at blive en del af bl.a. vores sportsforening.


I Danske Spil koncernen kan vi som medarbejdere glæde os over andres glæde. Overskuddet fra Danske Lotteri Spil fordeles som udlodningsmidler til blandet andet idræt, kultur, forskning og sygdomsbekæmpelse. Hver dag bliver der delt over 3 millioner kroner ud til almennyttige formål i Danmark. Vi er over 450 dedikerede medarbejdere og over 4.000 forhandlere, der sørger for, at vi dagligt leverer spil til alle danskerne, hvad end de er til Lotto, Oddset, Managerspil, Poker, Casino, Bingo, Quick-skrab eller spil på automater. Koncernen består af fem selskaber: Danske Spil A/S, Elite Gaming A/S (spilleautomater), Danske Lotteri Spil A/S, Danske Licens Spil A/S og Swush.com.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Brøndby

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.