Find job

Erfaren forretningskonsulent (”Senior Solution Consultant”)

Brænder du for digitalisering, konsulentrollen og muligheden for at arbejde med nogle af Danmarks mest spændende kunder – så kig nærmere her.

Som forretningskonsulent i Tieto skal du kunne bistå vores kunder med design og implementering, så vores løsning understøtter kundens processer og skaber værdi i deres forretning. Du tilbydes en rolle i et stærkt team, hvor samarbejde, engagement og viljen til at lykkes præger hverdagen. Teamet består af højtkvalificerede medarbejdere med dyb og bred faglig viden.

Tieto leverer digitaliseringsløsninger til offentlige og private virksomheder, og som konsulent i Tieto vil du blive tilknyttet forretningsenheden Public 360°, Nordens ledende leverandør af løsninger indenfor digital sags- og dokumenthåndtering (ESDH). Vi er godt 350 medarbejdere i Public 360°, heraf 50 i Danmark, og har over 700 kunder i Norden. Tieto er en ledende nordisk software- og servicevirksomhed med 15.000 medarbejdere i mere end 20 lande. Læs mere om Tieto og Public 360° her.

Opgaver og ansvar, bl.a.

  • Rådgivning af kunden i brugen af vores standardprodukt til ESDH
  • Kortlægning og implementering af kundens arbejdsprocesser, samt rådgivning om digitalisering
  • Udarbejdelse af designspecifikationer og løsningsdokumentation
  • Planlægning og gennemførelse af kvalitetssikring og test
  • Gennemføre workshops, konfiguration, kurser og undervisning
  • Salgsstøtte – produktdemoer, tilbudsarbejde, kravhåndtering og estimering.
     

Kvalifikationer

  • Du har flere års konsulenterfaring indenfor offentlig/statslig sektor, samt kendskab til offentlig forvaltning og digitalisering
  • Du har en relevant uddannelse (kandidat eller master niveau) indenfor it, organisation, forretningsprocesser, el.lign.
  • Du har erfaring indenfor sags- og dokumenthåndtering, eller tilsvarende løsninger indenfor Enterprise Content Management (ECM)
  • Du er som person initiativrig, proaktiv og har god gennemslagskraft
  • Du har god forretningsmæssig og kommerciel forståelse, og kan med dine personlige og faglige kompetencer bidrage konstruktivt til en god kundehåndtering
  • Gode kommunikationsevner på dansk og engelsk er et mindstekrav, både på skrift og i tale.
     

Vi tilbyder

  • Et spændende arbejdsmiljø som præges af engagement og dygtige medarbejdere
  • Udfordrende arbejdsopgaver, med gode udviklings- og karrieremuligheder på nordisk plan
  • Konkurrencedygtige ansættelsesvilkår
  • Hyggeligt arbejdsmiljø i lyse og dejlige lokaler i Holte.
     

Vi søger de bedste i branchen – og hos os vil du være en del af et professionelt team med fokus på vækst og udvikling. Vi er ihærdige og professionelle med plads til smil, humor og god stemning.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Holte

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.