Find job

Telefonsupporter og barselsvikar til BEC's netbanksupport

Sætter du en ære i at levere et højt niveau af telefonsupport, og kan du levere samme høje serviceniveau til mange forskellige brugere? Vil du være en del af et centralt supportteam i BEC med et hektisk, krævende, men også uformelt og sjovt arbejdsmiljø? Vi søger telefonsupportere til Netbanksupporten - en fastansættelse på fuld tid og et barselsvikariat.

Vil du være en del af et team der leverer førsteklasses support?

Du bliver en del af BEC's Netbanksupport, der hjælper og vejleder pengeinstitutternes brugere omkring bl.a. Netbank og Mobilbank. Vores altafgørende fælles omdrejningspunkt er at sikre brugerne gode oplevelser, når de kontakter os. Vi er pengeinstitutternes umiddelbare kontakt til brugerne, der skal føle sig mødt, forstået og hjulpet, uanset om de kontakter os skriftligt eller telefonisk. Det stiller krav til at vores supportere udviser initiativ, ansvar og er både imødekommende og effektive. Du vil blive en vigtig del af supportteamet og får en travl arbejdsdag, der er præget af kontakt med mange forskellige mennesker.

Dine hovedopgaver bliver at:

  • Være tilgængelig på telefonen og besvare mange, ofte mere end 60 telefonhenvendelser og mails om dagen
  • Yde support omkring den generelle anvendelse af Netbanken og Mobilbankens funktionalitet, nødvendige systemkrav, udfordringer med pålogning og de fejlmeddelelser brugerne oplever
  • Bidrage aktivt til at sikre sparring og videndeling i teamet.
     

Netbanksupporten har åbent 8-22, og din ugentlige arbejdstid på 36 timer, vil være fordelt i hele dette tidsrum, men med størstedelen af tiden i dagtimerne. Der kan yderligere forekomme weekend- og rådighedsvagter.

Barselsvikariatets varighed er fra den 1. januar 2020 til den 28. februar 2021.

Er du effektiv og har du smil i stemmen?

Du indgår ubesværet i teams og trives med dynamikken i denne form for samarbejde. Selv når der er mest travlt, er du opmærksom på, hvad der foregår omkring dig - du er opmærksom på teamet, lytter, deler viden og rådfører dig med dine kolleger. Du arbejder med stabil produktivitet og arbejder hårdt, både når det gælder dine og teamets opgaver og mål.

Du skaber god kontakt til andre mennesker, bl.a. fordi du hurtigt aflæser andres behov, og fordi du udtrykker dig klart og enkelt. Henvendelserne fra brugerne er meget skiftende, og det it-tekniske niveau varierer tilsvarende. Det passer dig godt, fordi du kan lide variation, og fordi du nemt tilpasser dig og skifter gear på et øjeblik.

Vi forestiller os at du:

  • Har en kort/mellemlang videregående uddannelse inden for it eller finans
  • Har erfaring fra et callcenter
  • Har lyst til telefonisk support
  • Forstår og taler flydende dansk
  • Yder god service og agerer professionelt med smil i stemmen
  • Er løsningsorienteret og effektiv
  • Har kurser inden for kommunikation.
     

Hvem er vi?

Teamet består af 10 fuldtidsmedarbejdere og 16 studerende. Vi har meget forskellige baggrunde, men primært med kompetencer inden for it og finans. I teamet er der en rar stemning præget af højt humør - også når vi har travlt. Vi er kendetegnet af en fri omgangstone med masser af humor og gode kolleger der alle som én bidrager til den interne sparring.

Kan du se dig selv hos os?

Så glæder vi os til at læse din ansøgning og cv. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Customer Support Lead Tannie Kiilerich Malm på tlf.: 46 76 32 68. Vi behandler ansøgninger løbende, så send din ansøgning og dit cv snarest, dog senest den 13. november 2019. Skriv gerne om du søger fastansættelse, barselsvikariat eller ønsker at komme i betragtning til begge stillinger.


BEC er it-partner for en lang række pengeinstitutter og andre aktører i den finansielle branche. Vi gør kundernes ambitioner mulige ved at rådgive samt udvikle og drive it-løsninger, som kan dække deres totale behov for it. It-løsningerne spænder bredt fra mobil- og netbank til en komplet capital markets-platform.

Vi er 900+ BEC’ere, som dyrker en uformel og dedikeret kultur, hvor vi sætter pris på at udfordre os selv og hinanden. Sammen er vi på en spændende agil rejse, der gør os i stand til hurtigt at komme fra idé til løsning.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Roskilde

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.