Find job

Erfaren IT Contract Manager

Er du Contract Manager med en struktureret juridisk og kommerciel tankegang? Har du erfaring med håndtering af it-kontrakter herunder compliance aspekter, og vil du have stor indflydelse på, hvordan vi udvikler Contract Management teamet i Danmarks næststørste bank?

Jobbet

I jobbet vil du i samarbejde med dine nye kollegaer blive ansvarlig for udarbejdelse af it-kontrakter og leverandørstyring i hele Jyske Bank-koncernen relaterede aspekter som outsourcing og GDPR.

Sammen med dine erfarne kollegaer kommer du til at:

  • optimere porteføljen af leverandører og kontrakter, så rette pris og vilkår sikres
  • gennemføre udbudsforretninger og kontraktforhandlinger med eksterne parter
  • udarbejde kontrakter med såvel koncerninterne som -eksterne samarbejdspartnere
  • udarbejde og sikre efterlevelsen af politikker og forretningsgange for indkøb, leverandørstyring og outsourcing
  • udarbejde og sikre overblik over leverandører og kontraktuelle forpligtigelser
  • opbygge og opretholde professionelle relationer til de væsentligste leverandører
  • sikre en professionel og effektiv håndtering af indkøb og leverandørstyring i Jyske Bank generelt.
     

Afdelingen

Teamet består af fire erfarne kollegaer, der lægger stor vægt på et arbejdsmiljø med erfaringsudveksling, tillid og humor i hverdagen. Vi er med vores forretningsindsigt medvirkende til at sikre forretningsunderstøttelse på en omkostningseffektiv måde.

Kontrakt- og leverandørstyring er en del af Jyske Banks IT- og konceptorganisation. Det daglige arbejde udføres i tæt samarbejde med de forretnings- og systemansvarlige. Teamet er en del af en afdeling, som også har ansvar for porteføljestyring og økonomi.

Din profil

Vi forestiller os, at du:

  • har en relevant juridisk og økonomisk baggrund - f.eks. cand.merc.jur.
  • er en stærk forhandler også på engelsk
  • har erfaring med it-leverandørstyring og outsourcing aktiviteter i en stor organisation
  • er en stærk kommunikator, såvel skriftligt som mundtligt
  • har organisatorisk flair og ved, hvordan du får ting til at ske i organisationen
  • er selvstændig, udadvendt, opsøgende og kendt for at have et stort drive.
     

Ansøgning

Vi behandler ansøgningerne løbende og ønsker at besætte stillingen snarest muligt.

HR Partner Karsten Seeberg, Sebbe vil tage sig af din ansøgning.

Mere information

Interesseret? Så er du velkommen til at kontakte afdelingsdirektør Erik Vind på tlf. 40 34 57 50 eller områdedirektør Jens Nielsen på tlf. 51 56 48 32.

  • Arbejdssted: Silkeborg
  • Selskab: Jyske Bank
  • Afdeling: Leverandør- og porteføljestyring
  • Ansøgningsfrist: Snarest. Vi behandler ansøgningerne løbende.
  • Indrykningsdato: 23.10.2019
Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Silkeborg

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.