Find job

Gyldendal søger en erfaren supporter med bred teknisk viden og stort servicegen til Helpdesk-teamet

Kunne du tænke dig at blive en del af Gyldendals Helpdesk og arbejde i hjertet af København? Er du en erfaren og dygtig IT-supporter med bred teknisk viden? Har du lyst til at møde kollegaer i huset på forskellige niveauer? Så skal du læse videre her.

Gyldendals IT-afdeling består af ca. 40 medarbejdere. Helpdesk-teamet består af tre fastansatte IT-supportere, hvor du kan blive den fjerde. Helpdesk-teamet og Infrastruktur-teamet arbejder tæt sammen og refererer i det daglige til driftschefen. Vi er en dynamisk afdeling med mange kompetencer og afvekslende arbejdsopgaver. Du kan forvente en selvstændig arbejdsgang, et uformelt arbejdsmiljø og gode, dedikerede kollegaer.

Du bliver en del af en organisation med højt humør, hvor kollegial støtte er vigtig, og en ledelse der er lydhør over for nye idéer.

Erfaren og serviceminded supporter

Som en del af Gyldendals Helpdesk er du IT-afdelingens ansigt og stemme i huset, men har også en central rolle i teamet. Det er derfor vigtigt, at du både kan smile i telefonen og være behjælpelig ved ”on site”-opgaver. Vi bor i et stort gammelt hus, og du skal være indstillet på mange ture op og ned ad trapper og gange, når du hjælper kollegaer ude i huset. Du skal være med til at koordinere, kommunikere og prioritere opgaver i en travl hverdag samt følge dem helt til dørs. Du skal gå op i at tænke forbedringer og helheder – gerne jagte hovedårsagen til et problem i stedet for blot at symptombehandle.

Du bliver glad af at levere en god service til dine kollegaer. Du ønsker at tage ansvar for arbejdet inden for dit område og deltager aktivt i opgaverne.

Dine arbejdsområder vil blandt andet bestå af, at

  • tage medansvar i løsning af opgaver i sagssystemet
  • hjælpe med udarbejdelse og implementering af forbedringer i Helpdesk
  • opretholde et overblik, følge op og hjælpe med prioritering af opgaverne
  • implementere projekter og indgå i samarbejde herom
  • vedligeholde dokumentation og arbejdsgangsbeskrivelser i samarbejde med teamet.
     

Dine faglige kvalifikationer

Du får brug for din erfaring og brede tekniske viden, da vi har mange forskellige systemer, der alle kan generere opgaver i Helpdesk. Du må gerne have flere års erfaring fra en lignende stilling og indsigt i nedenstående teknologier og arbejdsområder:

  • Brugerbehov: Print, WIFI/Netværk, telefoni og arbejdspladser
  • Office 365: Brugeradministration og generelt kendskab samt indsigt i Exchange Online, Teams og Office-produkterne
  • Active Directory: Brugeradministration, tildeling af rettigheder, ændringer og optimeringer
  • Hardware: Håndtering af hardware i forbindelse med køb og salg, samt leverandørkontakt.
     

Derudover vil det være en fordel, hvis du har kendskab til et eller flere af nedenstående typer af systemer:

  • TopDesk: IT Service Management-system til håndtering af opgaver
  • Desktop Management: Herunder Windows 10 images, pakker, vedligehold og optimeringer
  • Intune: Device og Application management samt politikker.
     

Dine personlige kvalifikationer

  • Du er god til at bevare overblikket i pressede situationer
  • Du har humor og skaber god stemning omkring dig
  • Du er god til at dele viden med dine kollegaer
  • Kollegaer, der har brug for din hjælp, føler sig altid godt behandlet
  • Du vil gerne udvikle dig både personligt og fagligt
  • Du er en teamplayer, men også god til at arbejde selvstændigt.
     

Kontakt

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-driftschef Thomas Knappe på telefon: 2363 2906.

Din ansøgning

Send din ansøgning, CV og eventuelt andre relevante bilag i en samlet PDF-fil til os på e-mail: ansoegning4@gyldendal.dk – senest d. 14. november 2019.

Tiltrædelse d. 1. januar 2020 eller snarest muligt. Vi afholder samtaler løbende.


Om Gyldendal

Gyldendal A/S blev grundlagt i 1770 og er Danmarks ældste og største forlag. Gyldendal A/S tæller også datterselskaberne Rosinante & Co, Guide2Know, Systime, MentorDanmark og Publizon.

I Gyldendal får du en alsidig og kreativ arbejdsplads med mange forskellige medarbejder-profiler. Det fælles kendetegn på tværs af organisationen er en høj grad af arbejdsrelateret stolthed såvel som indlevelse og engagement i sit arbejde samt en menneskeorienteret tilgang, hvor man på en og samme tid vil hinanden og forretningen det bedste.

Du får din daglige gang i Klareboderne i indre København i Gyldendals historiske lokaler, som huser ca. 380 medarbejdere. I hele koncernen er vi knap 500 ansatte.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.