Find job

Serviceminded og løsningsorienteret it-supporter til Servicedesk

Til vores kompetente og servicemindede team af medarbejdere i Servicedesk i Sønderborg, søger vi tre nye kollegaer. Du skal have lysten og evnen til at indgå i et team, hvor vi er med til at gøre en forskel for ca. 23.000 ansatte i staten ved at levere en professionel, kompetent og serviceminded it-support. Du skal kunne varetage mange forskellige typer it-support opgaver, arbejde i et skiftende tempo og samtidig bevare fokus.

Om stillingen

Som it-supporter i Servicedesk skal du:

  • Yde faglig it-support pr. telefon og chat. 
  • Modtage henvendelser fra brugere, og registrere sager i vores registreringssystem Servicenow.
  • Kommunikere klart og tydeligt med brugerne, mundligt og skriftligt.
  • Visitere og prioritere incidents og service requests.
  • Sikre faglig vurdering og prioritering af sager, der skal visiteres videre til andre teams.
  • Onsite support på kundens lokalitet i forbindelse med projektopgaver.
     

Kvalifikationer

Dine kvalifikationer:

  • It-supporter-uddannelsen eller lignende baggrund og erfaring.
  • Kendskab til Servicenow eller andre ticket-systemer.
  • Solidt kendskab til support af Microsoft-produkter, herunder Windows og Office.
  • Kan kommunikere professionelt med vores brugere og give dem en god serviceoplevelse.
  • Kan bevare overblikket i pressede situationer og levere en god brugersupport.
     

Om dig

Du har et veludviklet servicegen og motiveres af kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Du bevarer roen og overblikket - også selvom dagen tager en anden drejning end først forventet. Herudover kan du genkende dig selv i følgende:

  • Du kan lide at arbejde selvstændigt, men nyder at sparre med dine fagligt kompetente kolleger.
  • Du har et naturligt flair for it, er engageret og løsningsorienteret.
  • Du har gode kommunikationsevner og formår at tilpasse dit sprog til modtageren.
  • Du er positiv, fleksibel, stabil og udadvendt.
  • Vi kan tilbyde en åben og dynamisk arbejdsplads, hvor du kan få realiseret din lyst til faglig og personlig udvikling samt kon¬takt til mange mennesker. I dagligdagen vil du opleve en uformel omgangstone, et arbejdsmiljø præget af høj aktivitet samt faglig sparring. 
     

Ansættelsesvilkår

Du ansættes efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten.  Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer. 

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode. Stillingen er fuldtid 37 timer og din arbejdsplads vil være på vores kontor i Sønderborg.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere, kan du kontakte teamleder Janick Vorre på telefon 72 31 10 29.

Ansøgning

Din ansøgning med CV og eventuelle eksamenspapirer og bilag skal sendes via Statens eRekruttering via Statens It’s hjemmeside. Vi skal have din ansøgning senest den 14. november 2019.

Jobsamtaler

Vi forventer at afholde jobsamtaler løbende.
Statens It opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Sønderborg

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.