IT-udvikler til RPA og procesoptimering - gerne med erfaring fra pengeinstitut

Den Jyske Sparekasse søger en erfaren IT-udvikler til IT-afdelingen på hovedkontoret i Grindsted.

Du vil få en vigtig rolle i forbindelse med udvikling af robotter samt optimering og automatisering af vores processer. Du vil blive en del af et team på 6 kolleger, der med godt humør og en positiv indstilling arbejder sammen om at skabe effektive IT-løsninger for Den Jyske Sparekasse. Sparekassens IT-systemer udvikles i samarbejde med BEC (Bankernes EDB Central), og tilpasses løbende nye udfordringer og behov.

Dit job:

  • Du udvikler og vedligeholder sparekassens RPA-løsninger baseret på Kofax (Kapow)
  • Du arbejder med automatisering af sparekassens forretningsprocesser, hvor vi bl.a. anvender leverancer fra BEC
  • Du deltager i opbygning og vedligeholdelse af sparekassens Salesforce-platform
  • Du opbygger og vedligeholder sparekassens SharePoint-løsninger, bl.a. vores Intranet
  • Du foretager opsætning og administration af systemer fra BEC
  • Du kommer til at arbejde sammen med engagerede kolleger og deltage i projektorienteret arbejde


Dig:

Du har en relevant videregående uddannelse som datamatiker, cand.it eller lignende.
Du har erfaringer på området. Det optimale ville være:

  • Erfaring med opsætning af IT-systemer fra BEC
  • Forretningsmæssigt indsigt fra et pengeinstitut
  • Erfaring med udvikling af RPA eller andre programmeringssprog
  • Erfaring med udvikling i Salesforce
  • Erfaring med udvikling af SharePoint-løsninger
  • Kendskab til Microsoft Office 365
     

Din personlighed gør en forskel:

  • Du brænder for at gøre en forskel og er ikke bange for at blive stillet overfor udfordringer
  • Du har høje ambitioner og er løsnings- og resultatorienteret
  • Du er god til at skabe overblik og arbejder struktureret og engageret mod målet
  • Du har en fleksibel indstilling samt en god menneskelig forståelse.
  • Du har gode samarbejdsevner, er selvstændig og tager ansvar
  • Du er robust, har god procesforståelse og overblik
  • Du har et godt humør, en høj arbejdsmoral og en positiv personlighed
  • Du værdsætter humor og et uhøjtideligt arbejdsmiljø

 

Vi tilbyder:

En spændende og ansvarsfuld stilling i et dynamisk miljø, hvor samarbejde og et godt kollegialt sammenhold er nøgleord. Du vil selvstændigt kunne planlægge dit arbejde, men samtidig også have tæt adgang til sparring med de øvrige fagligt kompetente kolleger.

I Den Jyske Sparekasse sættes nærvær i højsædet – nærvær til både kunder, kolleger og øvrige interessenter. Vi tilbyder en travl hverdag på en arbejdsplads, der ønsker at sikre optimale rammer for trivsel og udvikling, og som altid tager udgangspunkt i den enkelte.

I Den Jyske Sparekasse skaber vi overblik, så kunderne oplever overskud – personligt og økonomisk – og har du lyst til at medvirke til at leve efter ovenstående idégrundlag, så er Den Jyske Sparekasse et godt arbejdssted for dig.

Er du frisk på udfordringen?

Vi ser frem til at høre fra dig. Send din ansøgning via "Søg jobbet her".

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Mikael Eskildsen
IT-chef
E-mail: me@djs.dk
Tlf.: +45 76 72 09 17

Bjarne Cæsar Nielsen
HR Koordinator
E-mail: bcn@djs.dk
Tlf.: +45 76 72 13 54

Ansøgningsfrist:

Snarest muligt

Gem job

Den Jyske Sparekasse
Publiceret: 1. december 2019

Arbejdssted

Location Grindsted