Find job

Forretningsarkitekt til Customer Communication Management

Er du god til at sætte dig ind i kundernes behov og omsætte dem til bæredygtige it-løsninger? Og har du lyst til at arbejde i et tværfunktionelt team med masser af spændende og udfordrende arbejdsopgaver, hvor du kan sætte din faglighed i spil? Så er det dig, vi søger.

Til forretningsområdet ' eBusiness' søger vi et nyt teammedlem til vores agile team 'Customer Communikation Management' (CCM).

Som forretningsarkitekt vil du skulle fungere som katalysator mellem forretningens behov og de it-løsninger, som teamet leverer til kunderne. Du vil få en stor kundekontakt i jobbet, og du kommer til at arbejde sammen med teamets product owner i vores bestræbelser på at levere de bedste løsninger til kunderne.

I 2018 etablerede teamet en ny decentral platform med software fra Quardiant Inspire, som gør det muligt for vores kunder at oprette, administrere og levere målrettet kundekommunikation. I de kommende år står vi over for at skulle implementere en række nye funktionaliteter hos vores kunder og omlægge den eksisterende portefølje af dokumenter.

Din profil

På baggrund af teamets nuværende sammensætning, vil vi lægge vægt på, at du besidder følgende faglige og personlige kompetencer:

Faglige kompetencer

  • Du har et højt forretningsmæssigt fokus og kan bygge bro mellem kunders behov og de forretningsservices, som teamet leverer
  • Du arbejder analytisk, metodisk og struktureret med at afdække og formulere kundens behov
  • Du forstår betydningen af den organisatoriske forankring hos kunderne og har fokus på den succesfulde implementering af forretningsservices
  • Du har arbejdet i et agilt miljø og kender til SCRUM og evt. SAFe
  • Du har erfaring fra den finansielle verden
  • Har du erfaring med CCM-løsninger vil det være en fordel, men det er ikke et krav
  • Du har en videregående uddannelse samt minimum 3-5 års erfaring, hvor du har arbejdet i feltet mellem IT og kommunikation fx i rollen som forretningsanalytiker eller forretningsarkitekt
     

Personlige kompetencer

  • Du er en udpræget teamplayer og fungerer bedst i et team, hvor forskellige fagligheder er repræsenteret
  • Du er initiativrig, nysgerrig og opsøger selv ny viden
  • Du er ansvarsbevidst, god til at overholde aftaler og arbejder for at nå de mål som teamet sætter sig
  • Du optimerer og forbedrer processer og samarbejde, hvor det er nødvendigt
  • Du prioriterer løbende læring gennem fælles opgaveløsning, så du og teamet kompetencemæssigt bliver fleksible og styrket
  • Du er god til at dyrke relationer og skabe tillid hos kollegaer, kunder, eksterne og interne samarbejdspartnere
  • Du trives i et arbejdsmiljø med mange og forskellig artede opgaver og evner at holde hovedet klart i en travl hverdag
     

En særlig arbejdsplads

BEC har igennem de senere år arbejdet målrettet på at etablere en mere agil kultur i virksomheden. Dette er bl.a. drevet af behov fra omverdenen, som hurtigere værdiskabelse, større transparens og omstillingsparathed.

I teamet er vi ansvarlige for de forretningsservices, der understøtter vores kunders outputkanaler, som fx standarddokumenter, e-Boks og kundeuddata. Vores kultur i teamet er præget af stort fokus på kundernes behov. Vi værdsætter tillidsfulde og værdiskabende relationer både eksternt i forhold til vores kunder og internt i forhold til andre teams. Vi lægger vægt på høj faglighed hos vores medarbejdere, og vi prioriterer læring og udvikling. Teamet er tværfunktionelt, det vil sige, at teamet er kompetencemæssigt bredt sammensat, så teamet samlet er i stand til at levere både teknologi og forretning. I teamet er der for uden dig 7 andre teammedlemmer, 2 kunderepræsentanter, product owner samt scrum master tilknyttet. Samspillet i teamet er tillidsfuldt og afslappet. Vi har et rigtig godt arbejdsklima og omgangstonen er uformel. Vi lægger stor vægt på videndeling og læring, og at vi har det sjovt, når vi går på arbejde. Der er gode muligheder for kompetenceudvikling, og vi sikrer os, at du får varierende og udfordrende arbejdsopgaver.

Vi har desuden en velfungerende personaleforening med et spændende udvalg af klubber og aktiviteter, hvor vi, som medarbejdere, har mulighed for at netværke med hinanden uden for de vante rammer.

Søg jobbet

Har jobbet fanget din interesse, og kan du se dig selv som BEC'er, så glæder vi os til at modtage din ansøgning og CV. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte department manager Peter Laursen på tlf.: 4638 2354. Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt og senest den 24. november 2019.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Roskilde

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.