Senior forretningsudvikler med indgående erfaring i implementering af CRM


Vil du være CRM-stjerne i Jyske Bank? Har du erfaring med at arbejde agilt? Er arbejdsglæde, læring og udvikling faktorer, du sætter pris på? Så er det dig, som skal med på holdet!

Bliv en del af vores dygtige CRM udviklingsafdeling

Vi står foran at tage hul på etableringen af en helt ny CRM-løsning til Jyske Banks Privatområde - en løsning som det er ambitionen at videreudvikle til at blive koncernfælles. Som forretningsudvikler i CRM-afdelingen vil du deltage i dette arbejde samt i forvaltning og videreudvikling af vores kørende CRM-løsninger. Opgaverne spænder fra større analyser, behovsafdækning af konkrete ønsker til professionelle tests, dokumentation og udrulning. CRM er ikke kun et system, men et mindset - og som forretningsudvikler på området er du med til at sætte kursen for koncernens anvendelse af CRM gennem proaktiv og professionel sparring og rådgivning af vores kolleger i forretningsområderne.

Vi er aktuelt 16 medarbejdere i afdelingen, hvoraf de fire er CRM-forretningsudviklere. Du bliver en del af en professionel agil afdeling, hvor kollegerne er it-specialister og forretningsudviklere med dyb viden på deres område.

Du får et tæt samarbejde med alle i afdelingen, og du vil hen af vejen opbygge solid indsigt i såvel systemlandskabet som i koncernens forretningsenheder, herunder deres brug af og ambitioner med CRM. Vi har stor erfaring med at arbejde agilt, og vi værdsætter en åben og ærlig dialog. Vi har en stærk faglig kultur, og vi går langt for at understøtte både din personlige og din faglige udvikling.

Din nærmeste leder bliver afdelingsdirektør Lene Svenningsen. Lene har 30 års erfaring fra it-branchen som udvikler, projektleder, porteføljeleder og personaleleder. Se Lenes LinkedIn-profil.

Dine kvalifikationer

  • Du har indgående erfaring med implementering af CRM-systemer
  • Du brænder for at hjælpe forretningen til gode kundeoplevelser og øget salg
  • Du har indgående erfaring med at omsætte forretningsbehov til løsninger af høj kvalitet
  • Du mestrer behovsafdækning, analyse, test og udrulning, gerne i et agilt setup
  • Du er en teamplayer
  • Du har en relevant videregående uddannelse på kandidatniveau.
     

Hvis du er den rigtige kandidat, tilbyder vi dig

Attraktiv løn- og pensionspakke, fleksible lønpakker, sundhedsforsikring, dækning ved kritisk sygdom og heltidsulykkesforsikring. Vi har adskillige aktive medarbejderforeninger. Desuden har vi frokostordning, fitnessrum, og så tilbyder vi selvfølgelig vores medarbejdere fordelagtige vilkår i banken.

Et centralt arbejdssted

Vi bor på Klampenborgvej 205, 2800 Lyngby, og vi har masser af parkeringspladser, hvis du er i bil, cykelskure til din cykel og kun 5 minutters gang til Lyngby Station.

Ansøgning

Send din ansøgning hurtigst muligt. Ansøgninger vurderes løbende. Vi glæder os til at høre fra dig! HR Partner Sofie Ladekarl vil tage sig af din ansøgning.

Mere information

Hvis du vil høre mere om jobbet og dine muligheder i Jyske Bank er du velkommen til at kontakte Product Owner Lene H. Jensen på tlf. 29 44 62 14.

Alternativt kan du kontakte afdelingsdirektør Lene Svenningsen på tlf. 24 69 39 20.

Gem job

Jyske Bank
Publiceret: 22. november 2019

Arbejdssted

Location Lyngby