Service Delivery Manager

I Service & Delivery Management (SDM) søger vi en Service Delivery Manager, som vil gøre en forskel og som kan hjælpe os med at nå vores mål. Du får muligheden for at komme ud i hele SDC-organisationen og få sat dine fodaftryk og få styrket din karriere i vores team, som arbejder og efterlever fælles aftalte spilleregler:

Vi er et Team – Vi arbejder mod fælles mål.
Vi deler gladeligt ud af vores erfaringer og viden til fælles glæde – Sammen er vi stærkere
Vi er åbne og ærlige – Altid med respekt for hinanden.


I Salgsteamet hvor SDM hører under, sidder 15 fantastiske kollegaer, som glæder sig til at byde dig stort velkommen.

Vi er i en spændende udvikling med et stærkt fokus på kundetilfredshed i tråd med et højt serviceniveau og en fremragende bankoplevelse. Både vi og vores kunder stiller store krav til leverancernes kvalitet og økonomi, samt at vi er motiveret og engageret til at opnå disse krav.

Som Service Delivery Manager hos os, er du tæt på kunden. Du bidrager til mange opgaver på tværs af forretningsområder for at muliggøre og sikre kontinuerlig levering af kommercielle projekter og opgaver i henhold til kundens forventninger ved blandt andet:

  • levering af service løsninger af høj kvalitet gennem kommercielle projekter.
  • at opretholde og- eller forbedre kundetilfredshedsniveauer.
  • at opfylde og - eller overgå kundens behov og forventninger.
  • at identificere salgsmuligheder baseret på SDC-løsninger.
     

Dine primære opgaver vil være:

  • Sikring af leverancer til tiden, i rette kvalitet og høj kundetilfredshed.
  • Afdække muligheder for salg af supplerende serviceydelser.
  • Opstille og gennemføre proaktive kundeforslag mhp. at overgå kundernes forventninger.
  • Styring af kontrakter.
  • Opbygge og vedligeholde en proaktiv dialog med vores kunder.
  • Udarbejde tilbud og allonger.
  • Håndtering af kundeeskaleringer.
     

Lidt om dig:

Vi forestiller os at du af natur er engageret, åben og lyttende samt handlekraftig, du får ting til at ske både på egen hånd og ved andres hjælp. Du sætter en ære i at levere gode kundeoplevelser samt formår at skabe nye strukturer på pragmatisk vis. Du tør udfordre – det gælder både kunder og interne interessenter.

Desuden har du:

  • Indsigt i IT-kontrakter, herunder økonomisk indsigt.
  • Erfaring med at planlægge og gennemføre arbejdet struktureret.
  • Erfaring med at sættes dig ind i IT-løsningen.
  • Forståelse for de skandinaviske spørg og kulturer, samt at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.


Du har udover teknisk forståelse for IT, en relevant videregående IT-uddannelse eller anden forretningsmæssig uddannelse. Vi lægger vægt på at du har en forretningsmæssig tilgang til din opgaveløsning, du er godt til at kommunikere og koordinere opgave. Har du erfaring inden for Banking, Service Delivery Management, Project Manager eller tilsvarende er det et plus.

Vi tilbyder:

Et job med stor mulighed for at påvirke dine omgivelser. Som medarbejder hos os, får du rigtig fine og fleksible arbejdsvilkår, herunder flekstid, pensionsordning og sundheds- og tandlægeforsikring, og det stopper ikke her, ud over den lovbetingede ferie får du en 6 ferieuge, 5 ekstra fridage, forhøjet feriegodtgørelse m.v.

Alt det praktiske

Kan du se dig selv i rollen som Service Delivery Manager i SDC, hører vi gerne fra dig. Send dit cv og uddannelsespapirer samt et kort motiverende Cover letter. Har du eventuelle spørgsmål, er du velkommen til at give Lourdes et ring (se fakta boks).

Vi opfordrer alle uanset personlig baggrund til at ansøge, da vi finder mangfoldigheden som værende en styrke som bidrager til vores fælles succes.

I mellemtiden kan du læse meget mere om os her: www.sdc.dk

Ansøgningsfrist:

29. december 2019

Stillingskategori:

Informationsteknologi

Afdeling:

Sales & Account Management

Kontaktperson:

Lead - Service Delivery Management Lourdes Zumel

Telefon:

+ 45 2336 6839

Stillingsbetegnelse:

Service Delivery Manager

Gem job

SDC A/S
Publiceret: 3. december 2019

Arbejdssted

Location Ballerup