Lundgrens søger serviceminded IT-Supporter til vores IT-afdeling

Lige nu søger vi en serviceminded IT-Supporter til vores IT-afdeling.

Dit kommende job

Lundgrens er en af Danmarks førende advokatvirksomheder, og netop nu søger vi en ny IT-Supporter til vores IT-afdeling. Vores IT-afdeling består af en IT-Chef, en IT-Supporter og to studentermedhjælpere. Det er derfor en lille men agil afdeling, hvilket betyder, at du får en unik mulighed for at få ansvar for et bredt spektrum af IT-opgaver og mulighed for at præge afdelingens udvikling.

Du har

En uddannelse inden for IT-support eller lignende, og som minimum tre års erhvervserfaring. Det er et krav, at du har erfaring med Microsofts produkter herunder Windows servere, desktop OS, Office 365 og at du har en generel forståelse for og erfaring med IT-infrastruktur, netværk, printere og mobile enheder. Har du erfaring fra advokatbranchen er det et plus, men det er ikke et krav.

Som person er du serviceminded, og trives med en udadvendt rolle. Du er struktureret og proaktiv, og du skaber let et overblik over de daglige opgaver, hvor du selvstændigt prioriterer rækkefølgen i løsningen. Derudover er du i stand til at omsætte din viden til praksis, og taler et IT-sprog, som alle kan forstå. Det er derudover vigtigt, at du har en god forretningsforståelse.

Dine arbejdsopgaver

Som vores nye IT-Supporter får du en spændende og afvekslende hverdag, hvor din primære arbejdsopgave er at hjælpe vores brugere, til at få en ukompliceret hverdag ved brug af vores IT-systemer og udstyr.

Dine typiske arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Helpdesk support og problemløsning for vores brugere
  • Systemdrift, vedligeholdelse, optimering og dokumentation. (AD, Windows Server, iPhone/iPad samt Windows på klientsiden)
  • Installation af nye arbejdspladser og flytning af medarbejdere
  • Diverse interne IT-projekter
  • Nem-id administration.
     

Din nye arbejdsplads

Du bliver en del af et dynamisk og professionelt team med en positiv og uformel omgangstone, og sætter en ære i at levere kvalitetsmateriale til rette tid. Vi respekterer hinandens faglighed og forskellighed, og forstår værdien af at samarbejde på tværs af afdelinger og faglige kompetencer. Arbejdstiden er 37 timer om ugen.

Er du interesseret? 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte IT-Chef, Nikolaj Brandt Clausen på telefon 3525 2881 eller HR Chef, Bettina Hassing på telefon 2524 5101. Bemærk at vi løbende holder samtaler, så send din ansøgning snarest muligt. Sidste frist for ansøgning er tirsdag den 7. januar 2019. Søg online og vedhæft din ansøgning, CV og eventuelle karakterbeviser.

Gem job

Lundgrens Advokatpartnerselskab
Publiceret: 4. december 2019

Arbejdssted

Location Hellerup