Support & Ope­ra­tions Engineer

Vil du være med på rejsen i en it-virksomhed i hurtig vækst?

- Så er du måske vores nye kollega som Support & Operations Engineer?

I Sentia lever og ånder vi for digitalisering, og vi tror på, at en gennemtænkt it-strategi er vejen til vores kunders vækst, god samfundsansvarlig forretning og attraktive arbejdspladser. Sentia’s ambition er at være markedets førende ekspert, som rådgiver de brancheledende virksomheder i Danmark og i Europa.

Vores kompetente teams, vores løsninger og samlede viden giver os mandatet til at være eksperten der går forrest. Vi har forretningsforståelsen og er i stand til at udpege de branchespecifikke udfordringer. Vi har den tekniske og strategiske indsigt til at transformere virksomheder.

Vi er en virksomhed i hastig vækst, med mange spændende kunder og over 200 dygtige kolleger. Vi gør hver dag vores yderste for at levere sublime kundeoplevelser til vores mange kunder. Vi arbejder tæt sammen og tror på, at vi lykkes bedst sammen som team.

Vi søger en serviceminded Support & Operations Engineer, der mestrer disciplinerne omkring klassisk it-drift og support, som kan se sig selv i et cloud-baseret miljø med professionelle og humoristiske kolleger samt sociale aktiviteter.

”Afhængig af dine ambitioner kan du komme til at arbejde på alle tekniske niveauer og med de allernyeste teknologier. Og så er der rigtig gode karrieremuligheder her hos os. Du kan i høj grad skrive nye kompetencer på CV’et løbende,” fortæller Head of Support and Operations Jesper Alstrup.

Om jobbet

Som Support & Operations Engineer, indgår du i et erfarent, dynamisk og dedikeret team, der har fokus på drift og support af Sentia’s mange kundeløsninger.

Til daglig håndterer vi events fra overvågning samt service requests fra vores kunder både på telefon og via e-mail.

Vi arbejder tæt sammen med vores kunder omkring deres løsninger ud fra DevOps-tankegangen. Der vil derfor ofte være en tæt dialog mellem os og de partnere, kunderne har valgt til at udvikle deres løsninger.

En stor del af den daglige opgaveløsning fordeler sig i spændingsfeltet mellem følgende:

  • Microsoft-serverplatforme, herunder roller såsom SQL, AD, Exchange, RDS, IIS m.m.
  • Håndtering af cloud-baserede services, f.eks. Office365, Azure AD, Web Apps, Log Analytics m.fl.
  • Virtualiseringsplatformene VMware og/eller Hyper-V
  • ITIL v3 og specifikt Incident, Problem og Change management.

Vi tilbyder

Et spændende job i en international it-virksomhed med en flad struktur. Her har du mulighed for faglig og personlig udvikling, frihed under ansvar og dygtige, dedikerede kolleger.

Vi har en social medarbejderforening, kantineordning samt et arbejdsmiljø, hvor vi vægter både det sociale og professionelle aspekt. I Sentia værdsætter vi dygtige medarbejdere og ved, at vores succes kommer gennem en fælles indsats.

Dit nye team gør hver dag sit yderste for at levere professionelle tjenester og rådgivning til vores kunder. Vi er en broget flok med både nyuddannede og erfarne kolleger. Fælles for os er, at vi trives i en uforudsigelig hverdag. Vi tilstræber en fair arbejdsfordeling, hvor alle i teamet dagligt løser opgaver ud fra et varierende kompetenceniveau.

Din profil

  • Vi forestiller os, at du har erfaring fra en tilsvarende stilling – måske inden for cloud – ellers har du ambitioner om at udvikle dig inden for området
  • Du har højst sandsynlig erfaring fra 1. og 2. level support
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale

Lærenem person, der følger med i de nyeste teknologier

Som person er du lærenem og ambitiøs, og du følger med i de nyeste teknologier, ligesom du er god til at sætte dig i brugerens sted samt at levere service og rådgivning på et højt teknisk niveau. Endelig har du det bedst i en hverdag med mange forskellige kunder og opgaver. Du er parat til at yde en indsats, så sørger vi for at du lærer resten.

Arbejdssted og -tider

Dit faste arbejdssted vil være på vores kontor i enten Herlev, Odense eller Aarhus. Stillingen er fuldtid 37 timer pr. uge. Det indgår i stillingen, at du deltager i vores vagtordning, som aflønnes gennem en separat ordning.

Ansøgningsfrist og hvis du vil vide mere

Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning samt CV, og vi opfordrer dig til at søge hurtigst muligt og senest den 17. januar 2020. Vi håndterer ansøgningerne i takt med, at vi modtager dem og afholder løbende samtaler. Vi ønsker stillingen besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige person.

Hvis du har spørgsmål relateret til indholdet i stillingen er du velkommen til at kontakte Head of Support and Operations Jesper Alstrup hos Sentia Denmark på telefon 51 59 67 56.

Virksomheden

Sentia Denmark er anerkendt for brancheførende compliance samt ekspertise på områderne for cloud og forretningskontinuitet. Sentia tilbyder managed- samt sikre cloud services, der lader kunder outsource deres it-infrastruktur, drift og vedligehold i en hybridmodel. Med søsterselskaber i Holland og Belgien, sikrer vi løbende europæisk innovation og vidensdeling på områderne for cloud-teknologi og compliance. Som betroet cloud-rådgiver for private og offentlige organisationer, hjælper vi med at definere cloud-strategier og guider vores kunder til en succesfuld digitalisering, fuldstændig afstemt med forretningsstrategier, i overensstemmelse med ændrede lovkrav samt tilsikret moderne og flerlaget it-sikkerhed. På den måde kan vores kunder udnytte den fulde værdi af cloud ved at skabe konkurrencefordele samt vækst af forretningen.

Mere information kan findes her: www.sentia.dk og på www.linkedin.com/company/sentia-dk/

Ansøgningsfrist:

17. januar 2020

Gem job

Sentia Denmark A/S
Publiceret: 12. december 2019

Arbejdssted

Location Herlev, Odense eller Aarhus