IT Service Manager

Vil du være med på rejsen i en IT-virksomhed i hurtig vækst?

Så er du måske vores nye IT Service Manager?

Vi har pt. 2 ledige stillinger, hvoraf det ene er et barselsvikariat.

I Sentia lever og ånder vi for digitalisering, og vi tror på, at en gennemtænkt it-strategi er vejen til vores kunders vækst, en god samfundsansvarlig forretning og attraktive arbejdspladser. Sentia’s ambition er at være markedets førende ekspert, der rådgiver de brancheledende virksomheder i Danmark og i Europa.

Vores kompetente teams, vores løsninger og samlede viden giver os mandatet til at være eksperten, der går forrest. Vi har forretningsforståelsen og er i stand til at udpege de branchespecifikke udfordringer. Vi har den tekniske og strategiske indsigt til at transformere virksomheder.

Vi er en virksomhed i hastig vækst, med mange spændende kunder og over 200 dygtige kolleger.

Vi søger en IT Service Manager, der kan tage ansvar, er god til at holde mange bolde i luften, som kan se sig selv i en it-virksomhed med sunde værdier, professionelle og humoristiske kolleger samt sociale aktiviteter.

Som en del af vores Proces Team i driftsorganisationen (Operations), vil du få ansvaret for at planlægge og følge op på mange forskelligartede opgaver. Kundebestillinger, changes, patch-opdateringer og andre opgaver, som skal gennemføres på tværs af de forskellige driftsteams.

Vi gør hver dag vores yderste for at levere sublime kundeoplevelser til vores kunder. Vi arbejder tæt sammen og tror på, at vi lykkes bedst sammen som team. Din fornemmeste opgave bliver at tale med kunderne og sikre, at de er godt informeret om planer og fremdrift samt sørge for at kollegaerne forstår, hvad de skal gøre for at levere det rigtige til den rette tid.

Om jobbet

Som IT Service Manager indgår du i et dynamisk og dedikeret team med 4-5 kolleger. Teamet refererer til Head of Operations.

Sentia’s ambition er at levere en sublim kundeoplevelse, og for at nå derhen tager alle et ekstremt højt ejerskab til opgaverne, så intet falder mellem to stole.

Arbejdsopgaver

  • Holde kunder informeret om leveranceforløb
  • Opdatering af interne og eksterne kundesystemer
  • Opfølgning hos underleverandører
  • Koordinering af tekniske detaljer i leveringsprocessen
  • Koordinering af mindre projekter
  • Bidrage til vedligeholdelse af interne processer.

Vi forventer, at du:

  • Arbejder selvstændigt, struktureret og har styr på dine opgaver
  • Er god til at kommunikere, mundtligt og skriftligt
  • Er fuld af gåpåmod
  • Er passioneret omkring at levere en god kundeservice
  • Har gode samarbejdsevner
  • Kan lide at arbejde i tekniske miljøer
  • Er serviceorienteret, positiv, glad og energisk
  • Er udadvendt, imødekommende og klar til at hjælpe, hvor det behøves

Din profil

Som person er du glad, udadvendt, selvstændig og kan arbejde fokuseret og ansvarsbevidst. Du kan levere service på et højt niveau og er god til at kommunikere - også i en presset situation. Du trives i en hverdag med mange forskellige kunder og opgaver, og du er parat til at yde en indsats, så sørger vi for resten.

Det er en forudsætning, at du kan fremvise ren straffeattest af hensyn til compliance og vores kunder.

Det er en fordel, hvis du også har disse kvalifikationer:

  • Erfaring med ordrehåndtering og/eller leveranceforløb, måske fra en teknisk virksomhed, så du er fortrolig med tekniske termer.
  • Måske er du allerede service manager.
  • Du er helt sikkert et ordensmenneske med fart på. Du er opsøgende og sørger for at få de svar, du mangler.
  • Du sørger også oftest selv for, at din hverdag er struktureret, så du når dine og afdelingens mål.
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.

Vi tilbyder

  • Organisatorisk placering i it-Operations
  • Involvering i spændende opgaver
  • Et selvstændigt job med egne ansvarsområder
  • Muligheden for at blive en del af et dedikeret team
  • En alsidig hverdag i et spændende og travlt miljø

Vi har et stort fokus på medarbejdertrivsel og at du som person udvikler dig løbende. Du vil derfor have gode karrieremuligheder. Vi er en virksomhed, som værdsætter dygtige medarbejdere og ved, at vores succes kommer gennem en fælles indsats.

Arbejdstider

Stillingen er en fuldtidsstilling og dit primære arbejdssted vil være på et af vores kontorer i enten Århus, Odense eller Herlev - efter eget valg. w

Lønnen vil afspejle dine kvalifikationer og baggrund.

Ansøgningsfrist og hvis du vil vide mere

Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning samt CV, og vi opfordrer dig til at søge hurtigst muligt og senest den 17. januar 2019.

Vi håndterer ansøgningerne i takt med, at vi modtager dem og afholder løbende samtaler. Vi ønsker stillingen besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige person.

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller vil du gerne vide mere, er du velkomment til at kontakte Jens Taarnskov på 23 89 95 98 eller pr. mail jens.taarnskov@sentia.dk.

Virksomheden

Sentia Denmark er anerkendt for brancheførende compliance samt ekspertise på områderne for cloud og forretningskontinuitet. Sentia tilbyder managed samt sikre cloud services, der lader kunder outsource deres it-infrastruktur, drift og vedligehold i en hybridmodel. Med søsterselskaber i Holland og Belgien, sikrer vi løbende europæisk innovation og vidensdeling på områderne for cloud-teknologi og compliance. Som betroet cloud-rådgiver for private og offentlige organisationer, hjælper vi med at definere cloud-strategier og guider vores kunder til en succesfuld digitalisering, fuldstændig afstemt med forretningsstrategier, i overensstemmelse med ændrede lovkrav samt tilsikret moderne og flerlaget it-sikkerhed. På den måde kan vores kunder udnytte den fulde værdi af cloud ved at skabe konkurrencefordele samt vækst af forretningen.

Mere information kan findes her: www.sentia.dk og på www.linkedin.com/company/sentia-dk

Ansøgningsfrist:

17. januar 2020

Gem job

Sentia Denmark A/S
Publiceret: 12. december 2019

Arbejdssted

Location Århus, Odense eller Herlev