Customer Care Con­sul­tant

Er du serviceminded og drevet af at skabe glade kunder? Har du stærke kommunikationsevner, og kan du se dig selv som bindeleddet mellem IT-udviklere og kunder? Så kan det være dig, vi søger til en stilling som Customer Care Consultant.  

Om Bytelab

Bytelab udvikler intelligent software til bil- og finansieringsbranchen. Vi udfordrer vanetænkning og skaber løsninger, som sætter vores kunder i stand til altid at udregne det helt rigtige finansierings- eller leasingtilbud til deres kunder.

Vi er en mindre virksomhed med ca. 35 medarbejdere, som holder til i hjertet af Aarhus, hvor vi har byens bedste udsigt over åen og Strøget. Selvom software er vores arbejdsområde, ved vi godt, at det ikke alene er bits, bytes og pixels, der gør forskellen. Det er menneskene bag. Hos os får du indflydelse på arbejdet, og her er plads til udvikling - både personligt og professionelt.

Hvad kræver stillingen?

For at få succes i stillingen som Customer Care Consultant skal du have flair for at yde en service ud over det sædvanlige. Du skal være med til at sikre tilfredse kunder. Du danner bro mellem vores egne IT-udviklere og vores kunder, og du skal derfor have stærke samarbejdsevner og være god til professionel kommunikation både internt og eksternt.

Det er væsentligt for os, at du kan bevare overblikket og prioritere de opgaver og kundehenvendelser, som lander på dit bord. Derudover vægter vi følgende:

  • Du har en relevant uddannelse inden for IT eller kommunikation. Alternativt har du flere års relevant erfaring fra en lignende stilling inden for kundeservice eller kundesupport af ITløsninger.
  • Da vi udvikler software til bilbranchen, kan det også være interessant at høre fra dig med en baggrund fra bilbranchen.
  • Det absolut vigtigste er, at du gerne vil gøre en forskel for vores kunder, og at du vil hjælpe os i vores målsætning om altid at sikre en høj tilfredshed blandt vores eksisterende kunder.

Jobbet indebærer:

  • Besvarelse af kundehenvendelser.
  • Assistance til kunder med opsætninger og muligheder med brug af vores produkter.
  • Prioritering og koordinering af supportopgaver i teamet.
  • Hjælp til support herunder fejlfinding og troubleshooting.
  • Assistere med at finde løsninger på vores kunders udfordringer.

Hvorfor skal du søge stillingen?

Fordi du bliver del af et fantastisk team og et innovativt firma i vækst, som tilbyder dig et udfordrende og spændende job. Vi arbejder i et inspirerende og uformelt miljø med en flad organisationsstruktur. Du vil få ansvar for egne opgaver, og du vil arbejde sammen med en flok af dygtige og entusiastiske kollegaer. Selvom vi har travlt, går vi op i at bevare vores uformelle og gode sociale miljø. Her er god sparring, og vi sætter pris på at have det sjovt imens, så vi tilbyder:

  • Sociale arrangementer
  • God frokostordning, frisk frugt, kage, kaffe og sodavandsordning
  • Gode kontorfaciliteter i Aarhus midtby
  • Vores helt egen filmklub og dysten om det eftertragtede mangekamptrofæ

Du kan læse mere om vores kunder og medarbejdere på www.bytelab.dk

Vil du med på vores team?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Customer Care Manager, Rasmus Ny Sejer, på tlf. 30 73 31 98 eller via e-mail rs@bytelab.dk.

Din ansøgning samt CV sendes via e-mail til job@bytelab.dk – mærk ansøgningen "Bytelab Customer Consultant".

Vi læser ansøgningerne og holder samtaler løbende, så skriv til os snarest. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Vi ønsker stillingen besat pr. 1. marts 2019.

Gem job

Bytelab A/S
Publiceret: 13. januar 2020

Arbejdssted

Location Aarhus