Ser­viceNow Lead til IT

Vil du være med til at implementere ServiceNow-modulerne GRC og ITSM? Har du lyst til at udvikle dine kompetencer inden for IT-arkitektur? Og vil du sikre værdiskabende løsninger i en koncern, der hvert år udbetaler mere end 220 mia. kr. i velfærds- og sikringsordninger som fx boligstøtte og familieydelser? Så er du måske den kollega, vi søger.

Kan du holde os opdateret med den nyeste viden?

I ATP’s IT-organisation er vi på udkig efter en profil til den nyoprettede stilling som ServiceNow Lead i sektionen Service Client & Automation.

Konkret leder vi efter dig, der kan implementere GRC- og ITSM-modulerne, og som derudover er i stand til at:

  • rådgive procesejere og andre kolleger i forretningen, når det drejer sig om anvendelsesmuligheder, løsningsdesigns og applikationsudvikling på ServiceNow-platformen
  • scope og estimere ændringsønsker samt deltage i løsningen af prioriterede fejlrettelser
  • bidrage til udarbejdelsen af forretnings- og behovsanalyser som basis for løsningsdesigns
  • designe løsninger, tekniske konfigurationer og integrationer til tredjepartssystemer
  • præge udviklingen i sektionen og holde ATP opdateret ift. nye muligheder på platformen.

Har du forståelse for forretningen?

Du har relevant uddannelsesbaggrund inden for IT på bachelor- eller kandidatniveau. Du har solid teknisk indsigt og en god forretningsforståelse, der gør dig til en værdifuld sparringspartner i organisationen. Du arbejdet masser med udvikling af ServiceNow, udvikling af Integration til third-party applikationer, ligesom du har kendskab til javascript og angular.

Som person er du den organiserende praktiker, der koordinerer, planlægger og skaber systemer. Derudover er du den kommunikerende og samlende type, der har fokus på samarbejde i teamet.  

Vil du være en del af finanssektorens mest attraktive IT-arbejdsplads?

Som vores nye kollega bliver du en del af en arbejdsplads, der i 2019-udgaven af Version2.dk's IT Company Rank vandt i kategorien over mest attraktive IT-arbejdspladser i finanssektoren. Du indgår i Service Client & Automation og får 15 dygtige kolleger, der har ansvaret for Client, Tools, Performance og automatiseret test i ATP.

I ServiceNow-teamet er vi pt. tre udviklere og en Product Owner, der er ansvarlige for at sikre, at ATP får maksimal værdi ud af investeringen i ServiceNow. Det er os, der sikrer, at ServiceNow driftes stabilt og sikkert, og at interessenter og interne kunder bliver tilgodeset ift. udvikling.

Vi glæder os til at byde dig velkommen i en verden fyldt med IT-arkitekter, udviklere, test managers, projektledere og en masse andre dygtige IT-kolleger, der alle er på forkant med deres felt. Vi har høje ambitioner og arbejder konstant på at gøre det bedre og smartere. Derfor har vi brug for din faglighed, nysgerrighed og lyst til at arbejde med IT-løsninger til gavn for borgere og virksomheder i hele landet.

ATP er Danmarks største pensions- og sikringsselskab. Vi er sat i verden for at sikre økonomisk grundtryghed for alle danskere – hele livet. Vi udbetaler årligt cirka 220 mia. kr. og er dermed Danmarks største udbetalingshus af velfærds- og sikringsordninger. To ud af tre velfærdskroner, der udbetales i Danmark, administreres af ATP.

=dig? Så send en ansøgning

Send os din ansøgning senest fredag d. 24. januar 2020. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Sarmed Kassem Al-Daraji på tlf. 2013 6946.

Gem job

ATP
Publiceret: 19 December 2019

Arbejdssted

Location Allerød