Intern Microsoft konsulent - Intern Microsoft konsulent - Skivee­gnen

Har du erfaring med Microsoft Azure API Services og CRM?
Vil du udvikle dig på det faglige i et velfungerende driftsteam?


På vegne af vores klient er vi på udkig efter en intern Microsoft Konsulent. For den rette person er det et perfekt tidspunkt at komme om bord og påvirke den videre udvikling i virksomheden.

Stillingen

Du vil indgå i et team af 8 dygtige, kompetente og støttende kolleger i en travl IT-afdeling. Din rolle vil være at bidrage med forretningsudvikling, drift og support på en Microsoft Office 365-platform, hvor teamet arbejder med Field service, planlægning af service, CRM og sandsynligvis en ny kundeportal og udvikling af IoT-tjenester i de kommende år. Et nøgleområde vil også være at tilvejebringe en standardiseret platform for integration mellem de kundeorienterede systemer og SAP, der anvendes i driften. IT-infrastrukturen for disse integrationstjenester er baseret på Microsoft Azure API Services.

Ud over at påtage dig ansvaret for at supportere, drifte og udvikle Microsoft-Suiten og andre sammenhængende systemer i samarbejde med resten af teamet, vil dit ansvar være:

  • Daglig drift og vedligeholdelse af Microsoft 365 og Dynamics 365 CRM-platformen.
  • Drift og styring af Microsoft Azure API Services.
  • Generel IT-vedligeholdelse med opgraderinger, optimeringer og automatisering af vores Microsoft-miljø
  • Microsoft licens og brugeradministration.
  • Deltagelse i udviklings-og forbedringsprojekter i Microsoft Dynamics CRM sammen med eksterne konsulenter med henblik på at forbedre de aktuelle forretningsprocesser.

Succesfaktorerne er at sikre en fortsat optimal daglig drift af Dynamics CRM for at sikre, at virksomhedens Microsoft set-up understøtter effektive forretningsprocesser og – sammen med resten af teamet at sikre en problemfri drift af hele IT-Platformen.

Personen

For at blive en succes forventer vi, at du er:

  • Brænder for at kommunikere mulighederne for mere produktivitet og værdi med Dynamics CRM, Azure API Services, Microsoft 365. Du skal være i stand til at forstå både det tekniske aspekt og udbredelsen af potentialerne.
  • Struktureret i dit arbejde, besidder projektledelsesfærdigheder og evnen til at arbejde med teamet og kolleger for at få tingene gjort og levere på aftalt tid.
  • Relevant IT-uddannelse og evt. IT-certificeringer.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk ubesværet.

Som person er du karakteriseret som en innovativ, fokuseret, udadvendt og diplomatisk person, der tager ansvar for dine opgaver og sætter en ære i at nå dine mål. Du trives med et højt aktivitetsniveau og kan ubesværet kommunikere med kolleger på alle niveauer i organisationen. Du strukturerer din egen dag og arbejder selvstændigt. Du er serviceminded og nyder at tackle udfordringer hver dag med en rolig hånd.
Du vil rapportere til IT-chefen og blive en del af Finance and IT-afdelingen, som er virksomhedens Center for Business og administrativ support til virksomhedens afdelinger.

Virksomheden tilbyder

Vores klient er en global koncern med knap 400 dygtige og dedikerede medarbejdere med datterselskaber og salgskontorer i mere end 20 lande. Med en unik knowhow og en stærk produktportefølje kan virksomheden tilbyde interessante udfordringer og karrieremuligheder i en international organisation med en høj grad af professionalisme. Virksomhedens kultur er karakteriseret ved en åben, professionel og respektfuld tone. Arbejdsmiljøet er uformelt, og der tilbydes gode arbejdsforhold, hvor fleksibilitet og tillid er afgørende.

Da vi vurderer ansøgningerne løbende, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt. For at få mere at vide om jobbet, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent, Partner Klaus Bendixen på  kb@scr.dk.

Gem job

Skandinavisk Computer Rekruttering A/S
Publiceret: 2 February 2020

Arbejdssted

Location Skiveegnen