Nysgerrig og udadvendt it-supporter med stor erfaring

Er du nysgerrig og elsker at arbejde med brugervendt IT? Og kunne du tænke dig et job som it-supporter - med variation i hverdagen og masser af muligheder for at lære nyt, i takt med at du tager nye opgaver og projekter ind? Så er det dig, vi søger til et spændende job i Energinet-koncernen, som har ca. 1.300 medarbejdere, der bidrager til at sikre forsyningen af el og gas i hele Danmark. Din nye arbejdsplads bliver på vores hovedkontor i Fredericia.

Fokus på supportopgaver og kundeunderstøttelse

Du bliver en del af en teknologi-tung virksomhed med en stor it-afdeling. Du indgår i afdelingen IT Service Desk, som tæller 11 engagerede kolleger. Vi har fokus på at skabe værdi for vores kunder i forretningen i form af god service, flow i sagsbehandling og teknisk indsigt, samtidig med at vi lægger vægt på videndeling og tager fælles ansvar for, at opgaverne bliver løst. Vores kunder sidder både på hovedkontoret i Fredericia og på mindre satellitkontorer, og det er vigtigt, at du hurtigt er selvkørende og har den solide erfaring, der skal til for at løse de tildelte opgaver selvstændigt. Du skal være indstillet på at rejse til vores forskellige lokationer efter behov.

Dit hovedansvar er sammen med teamet at sikre fremdrift på vores opgaver og løse både hændelser og ændringsanmodninger. Du indgår i en vagtplan og møder mange varierende opgaver og ikke mindst interessante og dygtige kolleger rundt om i huset. Opgaverne ligger typisk inden for Microsoft-teknologier, VPN og mobile enheder (primært iOS). Sideløbende kan du blive involveret i it-projekter som fx udrulning af nye service-koncepter, it-systemer og lignende.

Du kan se frem til et alsidigt job i en it-afdeling, som tæller ca. 150 medarbejdere. Vi lægger stor vægt på din trivsel og udvikling og tilbyder, ud over en konkurrencedygtig løn, gode personaleforhold med bl.a. fitness, forsikringer, kantine, multimediepakke og ikke mindst en meget aktiv personaleforening.

Teknisk flair og serviceminded

Vi forestiller os, at du har solid erfaring fra en it-servicedesk eller it-support med vægt på opfølgende support - og trives med, at supportopgaverne er en stor del af jobbet. Du har stor teknisk indsigt og erfaring med bruger-it og it-processer samtidig med, at du har et kundeservicegen, der er helt i top, da teamet er it-afdelingens ansigt udadtil. Derudover skal du have godt styr på Microsoft-teknologier på klientsiden. Det er samtidig en stor fordel, hvis du har supporterfaring med VPN og mobile enheder (iOS).

Som person sætter du en ære i at løse både dine daglige opgaver og projektopgaver med en høj servicestandard. Du vil gerne lære nyt og udvikle dig, så du har mod på at kaste dig over nye opgaver og selv forme dem undervejs. Samtidig kan du lide at lære fra dig og dele dine erfaringer med dine kolleger, ligesom det er helt naturligt for dig at hjælpe dine kolleger i mål med en opgave, hvis der er behov for det. Endelig er du god til at kommunikere på både dansk og engelsk, og du nyder at møde og hjælpe andre mennesker.

Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning med cv og andre relevante bilag via linket 'Søg jobbet her', så vi har den senest 21. januar 2020. Vi forventer at holde samtaler 28. og 29. januar 2020. Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Diana Bach-Laursen på telefon 30 92 30 03. Du kan læse mere om vores virksomhed på www.energinet.dk.

Energinet IT understøtter koncernen og koncernens forretningsenheder med it-udvikling og -drift. IT skal sikre, at Energinets forretningsprocesser understøttes effektivt og sikkert med informationsteknologi. Vi er et datterselskab i Energinet-koncernen, som varetager samfundets interesser, når Danmark skal forsynes med el og gas, og energisystemet omstilles til grøn energi. Vores kultur hænger tæt sammen med vores samfundsansvar, og vi arbejder aktivt med FN's verdensmål omkring bæredygtig energi, klimaindsats, partnerskaber for handling samt industri, innovation og infrastruktur. Ved at vise vejen for grøn omstilling kan vi være med til at løse den globale klimaudfordring. Nye løsninger kræver, at vi evner at se problemstillinger fra mange vinkler, og derfor er mangfoldighed et nøgleord i vores kultur. Vi bestræber os på at lytte, involvere og dele vores viden. Med afsæt i værdierne tillid og mod lægger vi vægt på hele tiden at udvikle os som organisation og som mennesker.

Se film om Energinet.

Gem job

Energinet
Publiceret: 13. januar 2020

Arbejdssted

Location Fredericia