Stærk Product Owner for ud­vik­lings­plat­for­me

Brænder du for at skabe en udviklingsplatform, der understøtter en udviklingskultur med et DevOps mindset for over 20 agile udviklingsteams?

Jobbet

Som Product Owner i teamet er dine primære kunder udviklerne. Produktet er en udviklingsplatform og service, som understøtter de enkelte teams i at arbejde agilt og sikre, at de kan tage ansvar for applikationen fra analyse til overvågning i produktion. Dette inkluderer:

  • En CI Build pipeline som teams kan sætte op, konfigurere.
  • En Release og Deployment pipeline, som kan konfigureres og som er compliant.
  • En række værktøjer til konfigurering af infrastruktur.
  • Værktøjer til opsætning af logning og overvågning af teamets applikationer.
  • Processer, sparring og værktøjer til udvikling og deployments af databaser.
  • Processer, assistance og værktøjer til at håndtere forvaltning af egne løsninger samt deres kvalitet og stabilitet.

Du vil også blive inddraget i den faglige sparring til vores driftsstøtte team, hvor der sikres support, og fokus er den stabile drift af realkredittens platforme. Driften sikres i samarbejde med JN Data og Bankdata. Der er tale om Mainframe og flere andre platforme.

Vi har i dag en høj grad af automatisering og mulighed for konfigurering af infrastruktur ude hos vores udviklingsteams. Men vi ønsker at forsætte vores rejse og blive endnu stærkere og få konsolideret nogle af de processor og værktøjer, vi har i koncernen.

Vores teams arbejder efter Scrum og kanban og har en dedikeret Scrum Master/Agil Coach tilknyttet, så dit fokus vil være PO-rollen.

I afdelingen Drifts- og udviklingsstøtte, hvor udviklingsplatformen har til huse, er der omkring 20 medarbejdere, fordelt på tre teams - hvoraf det ene er dedikeret til DevOps.

Se dine kommende kolleger.

Opgaver

Dine primære opgaver vil være at:

  • sætte visionen for DevOps-produktet sammen med teamet
  • forstå de tekniske behov fra de forskellige udviklingsteam og øge deres modenhed på DevOps-kapabiliteten
  • prioritere de ønsker og behov vi har fra vores udviklingsteams, samt at sikre at compliance og sikkerhedsmæssige opgaver løses rettidigt
  • sikre, at der prioriteres ud fra en værdi- og risikobaseret tilgang.

Din profil

Vi forventer, at du:

  • har en bred teknisk kompetence, gerne med viden inden for både .Net, Mainframe og Java
  • har forståelse for og erfaring med DevOps kapabiliteter
  • har erfaring med at arbejde i en agil organisation og med PO-rollen, gerne med certificering
  • kan nedbryde opgaver sammen med teamet, der sikrer en iterativ udvikling og MVP ved nyudvikling
  • har forståelse for software craftsmanship, gerne med udviklererfaring
  • har erfaring med drift/forvaltning samt overvågning af systemer, gerne med viden omkring ITIL.

Derudover besidder du følgende personlige egenskaber:

  • Du er inkluderende og lyttende.
  • Du har et stort drive, samt en it-faglig baggrund.
  • Du evner at se muligheder, også hvor andre ikke kan.
  • Du er udadvendt og opsøgende.
  • Du arbejder struktureret og med høj kvalitet.
  • Du har erfaringer med at arbejde i et miljø og sammen med teams, hvori der er stor forskellighed.

Ansøgning

Senior HR Partner Tina Hansen vil tage sig af din ansøgning.

Vi vil behandle indkommende ansøgninger løbende.

Interesseret? Så kan du få mere at vide ved at kontakte Afdelingsdirektør Kenneth Kristensen på tlf. 89 89 79 30 eller mobil 21 21 62 97.

Gem job

Jyske Bank
Publiceret: 13. februar 2020

Arbejdssted

Location Lyngby