In­fra­struk­tur-konsulent til BDO

Vil du være toneangivende i forandringen af vores platforme og præge udviklingen? Har du lyst til at arbejde med Azure, Cisco, Hyper-V og Cybersikkerhed? Så har vi jobbet til dig.

Du vil indgå i en velfungerende IT-afdeling med 30 ansatte, hvor din mening og holdning tæller. Du bliver en del af IT Operations, hvis fornemmeste opgave er at understøtte alle de andre afdelinger i BDO med stabil drift og høj oppetid. Vi står overfor store forandringer på vores forretningsplatforme, og her vil du i høj grad have mulighed for at præge udviklingen.

IT Operations består af et dedikeret mindre hold, med en kompetent og vellidt teamleader, som har til formål at sikre stabil og sikker drift, samt understøtte kollegaerne i bl.a. Servicedesken med 2nd og 3rd line-sager.

Vi er fremtidsorienteret, og organisationen arbejder forandringsorienteret, så den bedst muligt understøtter forretningens behov og udvikling. På systemsiden har vi et mål om at køre det hele så standardiseret som muligt. Generelt er vi teknologisk set på forkant. Du får et spændende job i en dynamisk virksomhed, hvor du får mulighed for at følge resultatet af dit arbejde.

Din faglighed og personlighed

Den rette kandidat for BDO er en nysgerrig generalist, som har interesse i at udvikle sig både fagligt og personligt. Du skal kunne holde hovedet koldt, når tingene går stærkt, og vi ser gerne erfaring fra konsulent stillinger. Du skal kunne tænke Enterprise og hele tiden have optimering for øje - altså om vi nu gør de rigtige ting korrekt. Struktur skal være en af dine primære kompetencer da vi arbejder i et ITIL-baseret Helpdesk-system, hvor incident, change og problem management er en del af dagligdagen.

Derudover er det vigtigt, at du har indgående kendskab til en eller flere af følgende områder:

  • Microsoft Hyper-V
  • Microsoft Windows Servers
  • Microsoft AD samt Azure AD
  • Microsoft Skype for Business
  • Netværk- & infrastruktur-forståelse
  • Datacenter forståelse
  • Backup-forståelse
  • SAN Storage

Vi tilbyder

I BDO bliver du en del af en organisation, hvor der er højt til loftet, og for den rette person er der plads til og mulighed for personlig og faglig udvikling. Vi tilbyder et spændende job i en virksomhed med fokus på at være de bedste til det, vi arbejder med. Du bliver en del af et godt arbejdsmiljø, hvor trivsel prioriteres højt. I BDO er der stor fokus på, at både arbejdsliv og privatliv skal hænge sammen.

BDO tilbyder desuden pensionsordning, en lang række medarbejdergoder og rabatordninger samt en attraktiv lønpakke, som forhandles individuelt.

Da vi har folk til at sidde i både Herning og Århus henvender dette opslag sig til begge områder som arbejdsplads.

Ansøgning

Fortæl os, hvem du er, hvad du står for, og hvorfor det netop er dig, der skal være en del af vores organisation og afdeling. Vi forventer at besætte stillingen pr. 1. marts 2020, og der holdes løbende samtaler. Vi venter dog gerne på den rigtige person.

Har du spørgsmål til stillingen så er du velkommen til at kontakte Senior Manager, IT Operations på jnk@bdo.dk eller på tlf. 4189 0011.

Om BDO

BDO er en succesfuld og dynamisk rådgivning og revisionsvirksomhed. Vi er inden for vores fagområde førende i brugen af IT. Vi er innovative og arbejder med positive og realistiske vækstplaner. Fra ledelsens side er der opbakning til at prioritere IT højt. BDO har godt 1.300 medarbejdere i Danmark fordelt på 33 lokale kontorer. Derudover er BDO i Danmark medlem af det verdensomspændende BDO-netværk, der er repræsenteret i mere end 160 lande.

Gem job

BDO
Publiceret: 15. januar 2020

Arbejdssted

Location Herning eller Århus