Tran­si­tion Manager til IT

Har du erfaring med Change og Release Management? Vil du være en del af finanssektorens mest attraktive IT-arbejdsplads? Så er du den Transition Manger, vi søger i vores IT-organisation, der vækster.

Skaber du enkle løsninger?

Service Transition er en del af IT Service Management i ATP’s IT-organisation. Vi er 10 dygtige og engagerede medarbejdere, der lige nu leder efter en ny kollega til vores team.   

Vi er på udkig efter dig, der har lyst til at bidrage til driften og udviklingen af processer og arbejdsgange inden for Change og Release Management. Dig, der kan lide at skabe enkle løsninger, kan overskue flere komplekse problemstillinger. Og dig, der i samarbejde med teamet kan sikre:

  • planlægning og koordinering af servicevinduer internt såvel som i samarbejde med 3. part
  • at changes er risikovurderet korrekt og impact er afstemt for forretningen
  • nye aftaler med forskellige forretningsområder i organisationen
  • løbende optimeringer og forbedringer af processer og dokumentation
  • koordinering ifm. forberedelse og gennemførsel af releases.

Er du opfindsom?

Du har en bred teknisk fundering, der gør dig i stand til at indgå i tekniske dialoger ifm. change-koordinering og godkendelser. Da vores processer tager udgangspunkt i ITIL, er det desuden et plus, hvis du er certificeret på minimum Foundation-niveau, ligesom det er en fordel, hvis du tidligere har beskæftiget dig med Change og Release Management.

Som person er du en serviceorienteret holdspiller med ambitioner. Du er omstillingsparat og trives i en dynamisk organisation, og så er du den rigtige til jobbet, hvis du kan formulere dig klart og tydeligt på dansk (både skriftligt og mundtligt), er initiativrig og finder nye måder at gøre tingene på.

Vil du være en del af et stort og stærkt IT-fællesskab?

Som vores nye kollega bliver du en del af en arbejdsplads, der i 2019-udgaven af Version2.dk's IT Company Rank vandt i kategorien for mest attraktive IT-arbejdspladser i finanssektoren.

I Service Transition har vi det operationelle ansvar for den løbende håndtering og gennemførsel af systemændringer. De mange opgaver spænder over koordinering, planlægning og opfølgning på de ændringer, der kommer fra ATP’s egne udviklingsafdelinger såvel som fra 3. partsleverandører. Vi arbejder efter en agil udviklingsmodel, så vi tilbyder både hyppige, mindre releases samt iværksættelser af store IT-projekter.

Vi glæder os til at byde dig velkommen i en verden fyldt med IT-arkitekter, udviklere, test managers, projektledere og en masse andre dygtige IT-kolleger, der alle er på forkant med deres felt. Vi har høje ambitioner og arbejder konstant på at gøre det bedre og smartere. Derfor har vi brug for din faglighed, nysgerrighed og lyst til at arbejde med IT-løsninger til gavn for borgere og virksomheder i hele landet.

=dig? Så send en ansøgning

Hvis du vil vide mere om jobbet, afdelingen eller ATP, er du velkommen til at kontakte sektionschef Allan Cohn Malmros på tlf. 2947 1911. Ansøgningsfristen er søndag d. 9. februar 2020. Ansøgninger behandles løbende.

Gem job

ATP
Publiceret: 17. januar 2020

Arbejdssted

Location Allerød