Test and Release Manager med IT-arkitekt baggrund

 

Lad os starte ved begyndelsen. Vi laver møbler. Men vi er ikke et traditionelt møbelfirma. Vi er en designvirksomhed med fokus på kreativitet i alt, hvad vi laver. Vores team af prisbelønnede designere lægger hele deres sjæl i designet af vores unikke kollektioner, der er fyldt med personlighed og kærlighed.    

Når du besøger vores butikker vil vi forføre alle dine sanser med inspirerende installationer, bløde velour sofaer, cool mixtapes, økologisk kaffe og chokolade, vidunderlige dufte og selvfølgelig det bedste inden for New Scandinavian Design.    

Du finder vores inspirerende koncept butikker i Danmark, Tyskland, Norge, Sverige, Holland, Belgien, Schweiz, Østrig og Frankrig. Og gennem vores webshop kan vi tilbyde levering til alle EU-lande. Vi er også glade for at have dygtige samarbejdspartnere over hele verden, der sælger udvalgte designs fra vores kollektion i deres flotte designbutikker. Og hver dag finder vi nye venner til B2B.

Dine udfordringer:

Hos Bolia udvikler vi banebrydende IT indenfor WEB, ERP og APPs mm. med det primære formål at give gode oplevelser for vores kunder og vores oplevelsesbutikker. Vi launcher til foråret et omfattende Dynamics 365-projekt, der kommer til at erstatte den nuværende ERP-løsning som baserer sig på AX 2009.
Vi er samtidig i fuld gang med digitalisering af alle vores forretningsprocesser, og søger efter en profil som kan tage ansvaret for release management-processen og sikre governance på tværs af organisationen. Samtidig vil du få ansvaret for vores leverandører som håndterer Bolias BI-opgaver samt også Bolias D365 CE-platform som er i drift nu på 2. år. Bolia.com anvender i høj grad outsourcede løsninger, så erfaring med løsningsarkitektur i samarbejde med outsourcing partnere vil være en fordel. 

Hovedopgaverne vil være:

  • Planlægning og koordinering af release-processen i samråd med ekstern partner
  • Kommunikere projektplaner, leveranceomfang etc.
  • Koordinere på tværs af alle applikationer og interessenter, og sikre at alle systemer spiller sammen både før, under og efter leverancer
  • Ansvar for implementering og vedligeholdelse af governance, herunder sikre at der ikke sker afvigelser 
  • Håndtering af potentielle risici som kan have indflydelse på leverancen
  • Leverandørhåndtering og opfølgning på leverancer (enhancements og projekter) 
  • Test og application management i samarbejde med ekstern AMS-partner
  • I samarbejde med AMS-partner at planlægge og gennemføre Test og Release mgmt på D365-platform
  • Afstemme IT-forretningsbehov og koordinere og implementere disse i samarbejde med eksterne leverandører
  • Lead solution architect på D365 CE i samarbejde med ekstern partner
  • I samarbejde med BI-partner, udarbejde og vedligeholde statistiker og rapportering (PowerBI, Excel)
  • Opfølgning på monitorering af IT-systemer som varetages af Bolias eksterne partnere

Du vil indgå i et tværfagligt team med forankring i og omkring D365 FO/CE, PIM og web-platformen.
Sammen med dine kolleger vil du medvirke til fortsat udvikling af Bolia’s IT-platform og samtidig sikre et højt serviceniveau overfor brugerne.
Du vil referere til Bolia IT Director og være en nøgleperson i vores centrale IT-afdeling. 

Forventninger til dig:

  • Du har erfaring med D365 FO, CE og meget gerne også web/cms-systemer som f.eks. EpiServer
  • Det er en fordel hvis du har erfaring med udvikling, men ikke et krav da dette primært varetages af eksterne samarbejdspartnere 
  • Det vil være en fordel med kendskab til PowerBI, Excel, MS Teams og Power apps
  • Du er selvkørende men stadig teamplayer, og ivrig efter at lære nyt samt villig til både at dele og tilegne dig ny viden
  • Du kan bevare overblikket, men har samtidig sans for detaljen og er ikke bange for at tage del i alle typer opgaver
  • Du har gode "people skills" og skal kunne kommunikere fagligt professionelt med såvel tekniske som funktionelle profiler
  • Du arbejder struktureret og kan håndtere mange bolde i luften samtidig med kvaliteten bibeholdes 
  • Du taler og skriver engelsk på højt niveau
  • Vi forventer et højt engagement og at faglig stolthed er i højsædet
  • Du evner at motivere og kan kommunikere klart og engagerende med alle - i og udenfor organisationen. 

Du tilbydes:

Et spændende og udfordrende job i en international innovativ virksomhed.
Et af Europas mest spændende designbrands med et stort markedspotentiale.
Dygtige og kompetente kolleger samt en virksomhed med positive værdier.
Et job med et stort ansvar og indflydelse samt rig mulighed for personlig udvikling.

Yderligere information:

Ansættelsessamtaler vil blive holdt løbende og stillingen vil blive lukket, når rette kandidat er fundet. Samtaler vil starte allerede i januar, så vi håber meget at høre fra dig snarest muligt. 

Du er velkommen til at kontakte IT Director Adam Svendsen på tlf. 40 18 93 07

Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt 

Vi ser frem til at høre fra dig.

Yderligere information omkring Bolia findes på www.bolia.com

Gem job

Bolia A/S
Publiceret: 20. januar 2020

Arbejdssted

Location Aarhus