Ser­vi­ce­min­ded og løs­nings­o­ri­en­te­ret it-sup­por­te­re til Ser­vi­ce­de­sk

Til vores kompetente og servicemindede team af medarbejdere i Servicedesk, søger vi nye 2 kolleger. En tidsbegrænset og en fast stilling, til ansættelse snarest muligt.

Du har lyst og evnen til at være med til at gøre en forskel for ca. 26.000 ansatte i staten ved at levere en professionel, kompetent og serviceminded it-support. Du har et stort servicegén og motiveres af kontakt til mange mennesker i løbet af dagen. Du kan varetage mange forskellige typer it-support opgaver, arbejde i et højt tempo og samtidig bevare fokus.

Om stillingen

Som it-supporter i Servicedesk har du følgende arbejdsopgaver:

  • Yde faglig 1. level it-support pr. telefon, elektronisk og via chat.
  • Modtage henvendelser fra kunder, og registrerer sager i vores system Servicenow.
  • Kommunikere tydeligt og klart med kunderne, telefonisk og skriftligt.
  • Visitere og prioritere incidents og service requests.
  • Sikre faglig vurdering og prioritering af sager, der skal visiteres videre til andre teams, 2. level.
  • Onsite support på kundens lokation i forbindelse med projektopgaver.

Kvalifikationer

Dine kvalifikationer:

  • It-support uddannelsen eller lignende baggrund og erfaring.
  • Kendskab til ITIL v3, Service Now eller andre ticket-systemer.
  • Solidt kendskab til support af Microsoft produkter herunder Windows, Office og lign.
  • Kan kommunikere professionelt med vores brugere og give dem en god serviceoplevelse.
  • Arbejde struktureret, og bevare overblikket i pressede situationer.

Om dig

Du har et veludviklet servicegen og motiveres af kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Du bevarer roen og overblikket - også selvom dagen tager en anden drejning end først forventet.

Herudover kan du genkende dig selv i følgende:

  • Du kan lide at arbejde selvstændigt, men nyder at sparre med dine fagligt kompetente kolleger.
  • Du har flair for It, er engageret og løsningsorienteret.
  • Du formår at betragte enhver kundekontakt eller opgave – stor som lille – med samme vigtighed.
  • Du kommunikere professionelt med vores kunder og give dem en god serviceoplevelse.
  • Du er positiv, fleksibel, stabil og udadvendt.

Vi kan tilbyde en åben og dynamisk arbejdsplads, hvor du kan få realiseret din lyst til faglig og personlig udvikling, samt kon­takt til mange mennesker. I dagligdagen vil du opleve en uformel omgangstone, et arbejdsmiljø præget af høj aktivitet og faglig sparring.

Ansættelsesvilkår

Du ansættes efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten

Det er en forud­sæt­ning for din ansættelse, at du kan opnå en sikkerhedsgodkendelse til niveauet HEMMELIGT. Stillingen er fuldtid 37 timer og din arbejdsplads vil være på vores kontor i Ballerup.

Ansættelsesområdet er Finansministeriet med tilhørende institutioner, pt. Finansministeriets departement, Moderniseringsstyrelsen, Digitaliseringsstyrelsen, Statens It og Statens Administration.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere, kan du kontakte teamleder Mette Lybæk 24 49 90 29 eller souschef Derya Balci på telefon 72 31 15 80.

Ansøgning

Hvis stillingen har din interesse, så tryk på ”Søg jobbet her” og send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag. Vi skal modtage din ansøgning senest onsdag den 5. februar 2020.

Vi forventer at afholde jobsamtaler løbende.

Statens It opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Gem job

Statens It
Publiceret: 21. januar 2020

Arbejdssted

Location Ballerup