Im­ple­men­te­rings­kon­su­lent til ORTEC Nordic A/S


ORTEC Nordic søger en entusiastisk implementeringskonsulent til vores logistikoptimeringsløsninger.

Som implementeringskonsulent i ORTEC kommer du til at arbejde i et internationalt miljø. Ud over det lokale team I Danmark, vil du være i tæt kontakt med kollegaer/teams fra vores andre Europæiske kontorer, feks i Holland og Rumænien. Det primære område for dig vil være i Norden.

ORTEC udvikler, sælger og implementerer en række forskellige softwareløsninger til bl.a. logistikoptimering: primært optimering af vejtransport (ruteplanlægning og drift), lastoptimering, time slotting til e-handel, strategisk og taktisk ruteplanlægning (herunder territorie- og besøgsfrekvensoptimering) og planlægning af kørende serviceteknikere. Vores løsninger er meget avancerede og særdeles konfigurerbare - og sælges typisk til store (internationale) virksomheder. Du kommer i kontakt med de fleste produkter, men dit ”primære produkt” vil være vores advanced planning and scheduling-flagskib: ORTEC Routing and Dispatch.

Efter din oplæringsperiode, skal du indgå i teamet i vores Nordiske afdeling i Glostrup, 5 minutters gang fra Glostrup Station. Vi er for nylig flyttet i nyrenoverede, flotte kontorlokaler med god plads. Det Nordiske team er et lille, lean-team, hvor du vil få stor frihed til at selv planlægge din arbejdstid, arbejde hjemme og flexe dine timer.

Vi giver dig stor frihed under ansvar, men forventer samtidig at du har en høj selvdisciplin, er topmotiveret til at lære nyt stof, og kan holde dig selv i gang, selv efter at du har løst dine opgaver.

Typiske arbejdsopgaver:

  • Teknisk implementering, f.eks. konfigurering og test af løsningen så den matcher kundens forretningsprocesser og krav, interface design og udvikling, designe SQL queries og rapporter.
  • Forberede datatest og analyse af kundes masterdata
  • Demonstrere forskellige ORTEC-løsninger eller moduler til både eksisterende og ny kunder
  • Problemanalyse og problemløsning
  • Træne kundens brugere og supportere ved go-live

Din baggrund:

  • Har du en baggrund indenfor operationsanalyse, en baggrund indenfor implementering af større IT-systemer, eller arbejdet med logistikoptimering generelt – vil det være en fordel, men ikke et krav.

Dine faglige egenskaber:

  • Sprog: Du skal tale og skrive dansk på modersmålniveau, samt engelsk på højt niveau, både mundtligt og skriftligt.
  • Du skal kunne producere præsentationer og dokumenter på et højt niveau, på både dansk og engelsk.
  • Du behersker PowerPoint og Excel på et højt niveau
  • Har erfaring med SQL-databaser og skrive SQL queries
  • Har erfaring med XML og XSL

Rejseaktivitet:

  • I perioder kan der være rejseaktivitet, primært i Norden.

Opstartsforløb:

  • Som en del af din oplæring, vil du introduceret til specialister fra forskellige kontorer, der vil oplære dig i alt hvad du har behov for at vide. Det er et intenst, men spændende forløb, hvor du blandt andet også vil deltage i et par træningsforløb på vores hovedkontor i  Holland, der ligger i byen Zoetermer, en forstad til Haag. Her vil du møde en masse søde, kloge og spændende mennesker fra hele verden, der vil blive en integreret del af dit interne netværk.

Vi tilbyder:

  • En konkurrencedygtig løn og pension, et spændende internationalt arbejdsmiljø, varierende arbejdsopgaver, relativt- og lejlighedsvist morsomme kollegaer, kontorhund samt et komplet hjemmekontor.
  • På kontoret i Glostrup, har vi etableret en Social Committee, der arrangerer forskellige team-events i løbet af året.
  • Internationalt tilbyder vi et fællesskab der hedder ”Young ORTEC”. De arrangerer også events og anden vidensdeling, specielt rettet mod vores unge mennesker på tværs af de forskellige landekontorer.
  • ORTEC Academy er vores interne kursusafdeling, der tilbyder en række forskellige kurser indenfor alle forretningsområder i organisationen.

Ansøgningsfrist:

  • Ansøgningsfristen er den 2. marts 2020.

Sådan ansøger du:

  • Send din ansøgning samt CV på Engelsk, begge som PDF, på email til: nordic@ortec.com og skriv ”Ansøgning routing ref #0271” i emnefeltet.

Om ORTEC

ORTEC-rejsen startede i de tidligere 1980’ere. En gruppe unge hollandske studerende ønskede at vise verden, hvordan man med matematikken kunne sikre stabil og bæredygtig vækst for både virksomheder og samfund. 39 år senere er ORTEC verdens førende leverandør af matematisk optimerings-software og avancerede analysemodeller med omkring 1.000 ansatte og kontorer i 13 lande over hele verden. I løbet af den tid har vi optimeret forretningsprocesser for mere end 1.200 førende virksomheder – og vi har dermed bidraget markant til skabelsen af en bedre verden. Læs mere her.

Gem job

ORTEC Nordic A/S
Publiceret: 27. januar 2020

Arbejdssted

Location Glostrup