Major Incident Manager til IT

Er du typen, der holder hovedet koldt? Har du erfaring inden for ITIL-disciplinerne Incident og Problem Management? Og vil du være en del af finanssektorens mest attraktive IT-arbejdsplads? Så er du den Major Incident Manager, vi søger i vores IT-organisation. 

Kan du gennemskue det komplicerede?

I Service Operations har vi ansvaret for Incident og Problem Management på tværs af ATP’s IT-landskab

Vi leder efter dig, der kan løse opgaver af høj kompleksitet og er i stand til at varetage dialog med både forretningen, teknikere, eksterne samarbejdspartnere og ledelse.

Du kommer til at stå for styring og koordinering af Major Incidents. Du har fokus på at levere rettidig og relevant information til berørte brugere, forretningsinteressenter samt IT-ledelse, og så kommer du desuden til at beskæftige dig med:

  • redegørelser efter Major Incidents og ledelsesrapportering efter behov
  • Incident Management inden for et forretningsområde (bistå med opfølgning og styring for alvorlige incidents i tæt samarbejde med ATP’s forretning)
  • Problem Management, når du efter Major Incidents bistår med viden til det videre root cause-arbejde.

Gør du det enkelt?

Du har en bred teknisk viden og erfaring inden for drift af større IT-installationer.

Som kollega er du kendetegnet ved din faglighed, din diplomatiske sans og evnen til at skabe gode samarbejdsrelationer. Du er struktureret. Skaber enkle løsninger, kommunikerer klart og tydeligt og befinder dig godt i en dynamisk hverdag med mange bolde i luften.

Vil du være en del af et stærkt IT-fællesskab?

Som vores nye kollega bliver du en del af en arbejdsplads, der i 2019-udgaven af Version2.dk's IT Company Rank vandt i kategorien, mest attraktive IT-arbejdspladser i finanssektoren.

I Service Operation er vores fokus at sikre stabil drift og tilfredse kunder. Vi er en velfungerende sektion på i alt 20 medarbejdere, som udover håndtering af kritiske fejl, også har ansvar for den daglige IT-drift inkl. Servicedesk og Overvågning. Til dagligt bliver du en del af team på i alt fem dygtige Major Incident Managers. Vi er ansvarlige for tilstrækkelig bemanding inden for normal arbejdstid (kl. 07.30 – 16.00), ligesom vi på skift indgår i en 24/7-telefonvagtturnus af en uges varighed.

ATP er Danmarks største pensions- og sikringsselskab. Vi er sat i verden for at sikre økonomisk grundtryghed for alle danskere – hele livet.

=dig? Så send en ansøgning

Send os dit CV og en ansøgning senest lørdag d. 15. februar. Ansøgninger behandles løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Annette Søeberg på tlf. 6071 9020 eller acp@atp.dk.

Din karriere. Danskernes tryghed.

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, så kan vi garantere dig 3000 kolleger, der er lige så fantastiske og forskellige som det samfund, vi arbejder for. Alle er på forkant med deres felt, har et hjerte, der banker for kunderne og har udvikling i blodet. I Danmarks største pensions-, investerings-, og udbetalingshus vil du opleve, hvor vanedannende det er at arbejde sammen om at jagte høje afkast og konstante forbedringer for samfundet.  

Gem job

ATP
Publiceret: 28. januar 2020

Arbejdssted

Location Allerød