Office365-spe­ci­a­list

-vær med til at skabe et liv i bevægelse

Vil du være med til at præge Sahvas IT i fremtiden og sætte dit digitale aftryk på en virksomhed i forandring? Sahva søger en specialist til vores udviklingsteam, der i samarbejde med driftsteamet går forrest med nytænkning af IT-services og processer.

Vi har brug for dig, der kan skabe processer og strukturer, der kan understøtte den overordnede strategi og ikke mindst realisere vores digitaliseringsstrategi.

Du vil indgå i et udviklingsteam på 3 medarbejdere og referere direkte til Sahvas IT drifts- og udviklingschef. Vi har lokationer i hele landet, men din primære arbejdsplads er i København.

Jobbet

Dine primære opgaver bliver at:

  • designe løsninger og implementeringsplan for Office365-produkterne, herunder SharePoint og datawarehouse
  • strukturere og opdatere AD, så person- og organisationsoplysninger er samlet ét sted  
  • sikre, at Officeapplikationer er funktionsdygtige og driftsikre
  • yde brugersupport og brugertræning af Officeapplikationer, således at brugerne er i stand til at drage nytte af relevante programfunktioner
  • Udarbejde dokumentation af IT-infrastrukturen og Officeapplikationer.

Derudover kommer du til at lede projekter og i samarbejde med den øvrige afdeling skal du fortsætte udviklingen af Sahvas IT-drift.

Din baggrund:

  • Du har en videregående relevant uddannelse på bachelor eller kandidatniveau
  • Du har dyb indsigt i Office365 produkter
  • Du har teknisk forståelse for back-end systemer, data og processer
  • Du er proaktiv og vedholdende
  • Du er samarbejdsvillig og er serviceminded udover gennemsnittet.

Du har desuden let ved at kommunikere og er imødekommende over for kolleger på alle niveauer. Samtidig er du god til at forenkle forklaringer. Har du erfaring med en produktionsvirksomhed er det en fordel, men det er ikke et krav.

Vi tilbyder:

Hos Sahva bliver du en del af et højt fagligt miljø og et fællesskab med gode interne muligheder for faglig og personlig sparring. Du bliver mødt af en rummelig men også resultatorienteret og inkluderende kultur, hvor udveksling af meninger og holdninger bliver værdsat.

Vi har fokus på medarbejdertrivsel. Det betyder, at vi arbejder aktivt med resultaterne af vores tilfredshedsundersøgelser og APV, og som medarbejder bliver du involveret, så du får indflydelse på vores fælles trivsel. Vores ledere har løbende dialog via 1:1 samtaler med alle ansatte, og de arbejder ud fra et veldefineret ledelsesgrundlag, som bygger på en troværdig, respektfuld, motiverende og resultat orienterende ledelsesadfærd, som sikrer, at vi udnytter dit potentiale.

Interesseret?

Er du drevet af at bidrage til menneskers livskvalitet, og kan du se dig selv udfolde dit talent i jobbet, så send din ansøgning inden den 21. februar 2020. Har du spørgsmål til stillingsannoncen, kan du kontakte Carsten Rathkjen Wallin på telefon +45 28 43 93 57.

Ansøgningsfrist: 21/02/2020

Om Sahva

Sahva er en sundhedsvirksomhed med fagligt dygtige specialister i kroppens bevægelighed. Sahva har mere end 40 klinikker og butikker fordelt over hele landet, og vi hjælper dig til et liv i bevægelse med hjælpemidler af højeste kvalitet og til dit behov.

Vi er Danmarks største udbyder af kropsbårne hjælpemidler og har 145 års erfaring. Vi rådgiver og deler vores viden med professionelle og kunder gennem et stort udbud af aktiviteter.

Med dig i centrum udvikler og designer vi højteknologiske ben- og armproteser, skinner og korsetter, ortopædisk fodtøj og indlæg. Vi tilbyder også brystproteser og kompressionsbehandling og vejleder i sunde sko med optimal komfort til dine fødder. Vi hjælper dig til at leve et mere aktivt liv med en højere livskvalitet.

Læs mere på www.sahva.dk eller kontakt os for at høre mere om dine muligheder på tlf.: 7011 0711.

Gem job

Sahva A/S
Publiceret: 5. februar 2020

Arbejdssted

Location København