Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Back-office Assistant til E-commerce

Vil du have foden inden for i en international virksomhed – i en afdeling med høje vækstplaner?

”Hos E-commerce kommer du ind et sted, hvor der er et kæmpe udviklingspotentiale – hvor brandet er åbent ud mod hele verden. Og du kan udvikle dig sammen med os,” fortæller Mette Tøxen Nielsen, E-commerce Operations Manager.

Du kommer til at opleve både presale- og aftersale-delen i kundeoplevelsen og bliver en vigtig spiller i at udvikle vores kundeservice – og sikre, vi når i mål med at gøre slutbrugerens oplevelse endnu bedre.

Ambitiøst, internationalt og højt til loftet

Masai er en ambitiøs og international modevirksomhed, der er i konstant udvikling. Vi ønsker at tilbyde vores kunder den ultimative shoppingoplevelse – uanset hvor de handler Masai.

Vi har til huse i smukke lokaler i hjertet af København, hvor du bliver en del af E-commerce-teamet med 5 kolleger. Sammen har vi ansvaret for alt internt online salg, og vores kompetencer dækker bredt – både fagligt og typemæssigt. På den måde er der altid nye øjne på alt, og vi kan bedre hjælpe hinanden på tværs.

Er du god til systemer?

Som vores nye Back-office Assistant bliver du en vigtig del af den daglige drift af vores webshop. Her arbejder du i vores systemer, hvor du bruger størstedelen af din tid på back-office support til webshoppens eksterne kundeservice. Ellers omfatter dine opgaver:

  • overvågning og sporing af webordrer
  • behandling af retur i betalings- og e-commerce-systemer
  • kontakt til eksternt lager
  • lettere bogføringsopgaver.

Dertil skal du supportere vores retail-butikker i Danmark, Norge og Sverige, når de har spørgsmål til vores e-commerce-koncept ”Order from store”, samt sørge for, at butiksinformationerne er opdateret online.

Systemhaj med erfaring i kundeservice

”Det er vigtigt, at du trives bag skærmen men stadig ’brænder igennem’, sætter kunden i fokus og synes, det er sjovt at arbejde i systemer og Excel,” siger Mette.

  • Du har erfaring med kundeservice – gerne B2C.
  • Du er flydende i dansk og engelsk både i skrift og tale, og det er en fordel, hvis du også har flair for andre skandinaviske sprog.
  • Du behøver ikke have siddet med bogføring før – bare du kender forskellen på en faktura og en kreditnota. Resten kan vi lære dig.
  • Du er sikkert kontoruddannet og/eller har erfaring fra en webshop eller lignede. Det vigtigste er, at du kan holde tungen lige i munden og ikke er bange for at hjælpe til der, hvor der mangler en hånd.

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Jeppe Secher på 7245 9106 eller på jse@jobindex.dk.

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag og senest 21. februar 2020 via nedenstående link. Vi indkalder løbende til samtale og tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Kontaktperson

Rekrutteringskonsulent hos Jobindex
Jeppe Secher

Tlf. +45 72 45 91 06

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Find din jobglæde
Gem job

Jobindex A/S
Publiceret: 6. februar 2020

Arbejdssted

Location København