Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

IT-in­fra­struk­tur­tek­ni­ker

– i branchens bedste byggemarkedskæde

Vil du være med til at sikre, at BAUHAUS fortsat har de bedste IT-løsninger, så vores kunder oplever en optimal service? Tænder det dig at være i brændpunktet mellem leverandører og kolleger i varehusene? Så er det måske dig, der er vores nye Infrastrukturtekniker.

Bliv en del af en fagligt stærk afdeling

I afdelingen får du 13 dygtige kollegaer, der både går op i et højt fagligt niveau og har det sjovt sammen. IT-afdelingen understøtter 19 varehuse i Danmark og Island samt vores Webshop. Vi har desuden et tæt samarbejde med vores svenske kolleger, og vi håndterer 2200+ PC’ere, 250+ servere og ca. 100 applikationer for 42 varehuse i Norden.

”Det arbejde du kommer til at lave er både med til at give kunder og dine kollegaer en bedre hverdag. Du kommer til at spille en meget central rolle ift. forretningen, og får indflydelse på, hvordan vi gør tingene bedst muligt i fremtiden” siger IT-chef, Niels Nielsen.

Rollen og stillingen

Dine vigtigste opgaver er den daglige drift af netværket og vores telefoni- og kommunikationsløsninger. Desuden er du backup på klient- og server-/datacenterområderne. Du har også ansvaret for at sikre at vores webshop og 19 varehuse i Danmark og Island er velfungerende på netværk og telefoni.

Du bidrager desuden til den løbende performancevurdering af leverandørerne og sikrer dokumentation af viden om applikationer, infrastruktur og arbejdsprocesser. Du kan forvente at besøge varehusene i et vist omfang og indgå i vagtordningen ca. hver 12. uge.

”Her får du en meget alsidig stilling, hvor du arbejder med mange forskellige områder af vore infrastruktur – og så kan du påvirke den retning vi skal” fortsætter Niels.

I første halvdel af 2020 skal vi revidere vores tele-/kommunikationsstrategi – hvor du forventes at spille en aktiv rolle. Vi udvikler ikke selv, men arbejder tæt sammen med vores leverandører.

Vi er tæt forbundet med den svenske organisation og ad den vej med MPLS-forbindelse mellem alle 42 varehuse, 2 servicecentre og det centrale datacenter – og lokal infrastruktur i hvert varehus, som styres fra vores Cisco Meraki-løsning.

Ud over det, kommer du til at arbejde med

  • Cisco/Fortinet firewalls.
  • Cisco Call-Manager, Zylinc, Puzzel.
  • DECT-telefoni og Vocovo trådløs.
  • GSM/PSTN/ISDN-forbindelser.

Vi forventer ikke, at du nødvendigvis har arbejdet med det hele i praksis, så længe du har viljen og evnen til at sætte dig ind i det.

Din baggrund

  • Du har en relevant teoretisk baggrund og solid erfaring fra et lignende job – dog er branche erfaring ikke afgørende.
  • Du har en naturlig interesse for samspillet mellem IT og den oplevelse som kunderne får.
  • Du leverer IT-support i høj kvalitet og udfordrer gerne status quo. Du forstår at prioritere, er struktureret, selvstændig, kontaktskabende og serviceminded.
  • Du har gode kommunikative evner og befinder dig godt i samspillet med teknik, forretningen og leverandører.
  • Du behersker du engelsk – både mundtligt og skriftligt.

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Jens Frederik Wang på 7245 9074. Send din ansøgning og dit CV allerede i dag via ”Søg jobbet her”. Vi afholder løbende samtaler og forbeholder os retten til at afslutte processen før tid, hvis vi finder den rette. Tiltrædelse er hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontaktperson

Rekrutteringskonsulent hos Jobindex
Jens Frederik Wang

Tlf. +45 72 45 90 74

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Find din jobglæde
Gem job

Jobindex A/S
Publiceret: 6. februar 2020

Arbejdssted

Location Tilst