QA- og support-konsulent

Om os

CUBS A/S leverer et SaaS-afregningssystem til forsyningssektoren. Vi er i gang med at forny den måde som forsyningsselskaber afregner til forbrugerne på og sætte en ny standard for brugervenlighed, fleksibilitet, automatisering og integration. Arbejdsstedet er i Greve.

Om jobbet

Som QA- og support-medarbejder vil du bruge hovedparten af din tid på at kvalitetssikre vores applikation i samarbejde med udviklerne. Arbejdet består dels i afprøvning af nye eller ændrede funktioner i udviklingsfasen, samt fuld afprøvning af nye versioner inden de releases. Det vil være dit ansvar at beslutte om en release er klar til at blive lagt i produktion til kunderne.

Du vil blive ekspertbruger på vores afregningssystem, og dit arbejde vil også bestå i at hjælpe kunderne med at benytte systemet bedst muligt. Analyse og afhjælpning af fejl-situationer vil også være en del af jobbet (1. level support).

Ofte kræver sagerne, at du fordyber dig i sagen og finder den underliggende årsag til problemet, hvilket kræver god matematisk/økonomisk forståelse. Din arbejdsdag vil desuden bestå af en blanding af support via telefon, chat og email. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med at se “bagom” systemer og ned i databaserne direkte (2. level support).

I forbindelse med nye releases og support vil der være behov for at ajourføre brugerdokumentation i vores Wiki-system.

Du vil desuden blive en del af den gruppe som planlægger kommende versioner, og du vil få lejlighed til at deltage i forskellige arrangementer i energibranchen.

Det er ikke et krav, at du har kendskab fra energibranchen i forvejen, men du skal være indstillet på at tilegne dig betydelig viden om de markeder, som betjenes af CUBS (el, gas, vand/varme).

Om dig

Du trives i en afvekslende hverdag og med daglig kontakt til forskellige mennesker. Du klarer både de lette og de svære dage med oprejst pande. Du yder professionel og positiv kundeservice med fokus på at løse kundens problemer og opgaver bedst muligt.

Vi sætter pris på, at kunderne oplever en rar og uformel tone og en fair behandling.

Du er mødestabil og behersker dansk i skrift og tale og kan klare dig på engelsk i både skrift og tale. Du har teknisk flair og trives med at lære nye systemer og udforske nye muligheder i eksisterende software. Vi forventer, at du behersker lettere databehandling i regneark og har mod på at “se bag om systemet”. Et vist kendskab til SQL vil gavne i disse situationer.

Vi søger en medarbejder, der arbejder selvstændigt og struktureret. Du værdsætter “personlig kvalitet”, hvilket betyder, at du sætter en ære i at udføre opgaverne omhyggeligt og at lære af dine fejl.

Vi tilbyder

Du bliver en del af en innovativ virksomhed med mulighed for en stor faglig udvikling. Jobbet vil være udfordrende, og for den rigtige person er der gode muligheder for at være med til at definere stillingen. Dine nye kolleger er initiativrige, kompetente og ret nørdede - på den gode måde.

Vi har en uformel tone med plads til grin. Vi skiftes til at arrangere sociale arrangementer i løbet af året, samt fredagsøl ca hver 3. uge.

Arbejdstiden er normalt mandag til torsdag fra kl. 8.30 til 16.30 og fredag fra kl. 8.30 til 16, og vi er fleksible hvis du f.eks. har brug for en hjemmearbejdsdag.

Fast løn og sundhedsforsikring.

Er du interesseret?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så ring til direktør Torben Sørensen på 2297 9959.

Din ansøgning sender du til hr@cubs.dk senest den 10. marts 2020 men gerne før, da vi indkalder til samtaler løbende.

CUBS A/S er et markedsføringsnavn (binavn) under Casalogic A/S.  Se mere på cubs.dk og casalogic.dk.

Gem job

CUBS A/S
Publiceret: 21. februar 2020

Arbejdssted

Location Greve