EDI-konsulent

KMD er en af de førende leverandører af integrationsløsninger på det danske marked og vi udvider løbende. Så brænder du for at levere integration og rådgivning til vores kunder, kan du meget vel være den, vi søger!

Om jobbet

Du vil komme til at arbejde sammen med 30 kollegaer i KMD's Integrations- og EDI-afdeling kaldet KMD Connect, vi har ansvar for rådgivning, levering og drift af professionelle integrationsløsninger til både det private og offentlige marked. Til at understøtte den fortsatte udvikling af vores løsninger søger vi en dygtig EDI-konsulent, der brænder for integration, standarder og kunderådgivning samt for at bevæge sig i feltet mellem kunder, forvaltning og udvikling.

I forbindelse med jobbet vil der være kontakt til en stor og varieret kundebase, hvor velkendt teknologi vil blive kombineret med de nyeste tiltag indenfor branchen. I jobbet er der en høj grad af medindflydelse, idet teamet i fællesskab, vil være medvirkende til at finpudse vores løsninger, så vi til stadighed forbedrer vores løsninger til vores kunder.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Rådgivning og implementering af integrationsopgaver
  • Opsætning af konverteringer mellem forskellige dataformater
  • Være specialist i nationale og internationale standarder indenfor EDI
  • Sikre kvalitet i behandling og prioritering af kunders henvendelser i henhold til aftalte procedurer, arbejdsgange og aftalte servicemål
  • Dele din indsigt i kundernes udnyttelse af systemerne for derigennem at bidrage til den fortsatte udvikling af vores løsninger.

Om dig

Vi forestiller os, at du har en relevant videregående it-uddannelse og omkring 1-3 års erfaring med forretningskritiske integrationsløsninger og forvaltningsopgaver. Hertil kommer at du har forretningsforståelse og du har tidligere arbejdet med integration indenfor sundhed eller handel, samt evner at samarbejde på tværs af fagområder.

Du har en eller flere kompetencer:

•    Erfaring med XSLT
•    Opsætning af dataintegration og mapping mellem forskellige systemer
•    Drift af forretningskritiske IT-løsninger og erfaring med 3. level support
•    Viden/erfaring med BizTalk, Cloverleaf eller Azure Logic Apps
•    Viden/erfaring indenfor OIOXML, OIOUBL, HL7/FHIR, PEPPOL, EDIFACT, NemHandel, etc.
•    Vant til at arbejde med ITIL-processer
•    Erfaring med Windows Server
•    Mundtlig og skriftlig kommunikation på dansk og engelsk

Personligt er du handlingsorienteret, initiativrig, fleksibel og selvstændig. Vi forventer, at du kan bevare overblikket, have flere bolde i luften samtidig og nå i mål inden dagen er omme. Vi ønsker en kollega med en positiv indstilling til en foranderlig verden og som har lyst til at arbejde i en stor og international virksomhed. Du trives med at være i dialog med kunder.

Vil du vide mere?

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt afdelingsleder Bjørn Rasmussen på telefon 44601431.

kmd.dk kan du møde en bred vifte af medarbejdere og læse mere om, hvordan vi kan matche dine ambitioner om en karriere i it-branchen.

Love it_Live it

KMD er Danmarks største, sjoveste og mest seriøse legeplads for it-talenter. Vi er 1.000 it-specialister, der arbejder med Java, Microsoft, Mainframe, SAP, arkitektur, test og projektledelse. I KMD er vi ligeglade med, hvor du får dine gode ideer. Bare du deler dem med os. Er du klar til at logge på dit livs stærkeste netværk?

Gem job

KMD A/S
Publiceret: 13. februar 2020

Arbejdssted

Location Aalborg eller Aarhus