Norlys søger Incident Manager

Kan du indtage en central IT-rolle, hvor du både skal tage ansvar for den hurtige problemløsning og være med til at udvikle brugeroplevelsen? Og har du stor erfaring med Incident Management? Så er det dig, vi søger i Norlys.

Eniig og SE er netop fusioneret, og sammen er vi Norlys – Danmarks største integrerede energi- og telekoncern. Vi går nu ind i en rigtig spændende tid, hvor de to virksomheder skal smelte sammen og blive en ny stærk og toneangivende spiller i branchen. Som Incident Manager bliver du en del af Norlys’ dedikerede IT Servicedesk-team i Support Services, der hver dag håndterer den interne support af Norlys’ medarbejdere.

Hvad skal du lave?

Som Incident Manager får du det operationelle procesansvar for incident management og request fulfilment, og du får en nøglerolle i udviklingen af vores ITIL-processer. Du får en bred kontaktflade i hele virksomheden og skal være sparringspartner for supportere, ledelse og tekniske ressourcer.

Du skal:

  • Monitorere og holde overblik over driften
  • Sikre rettidig håndtering af sager
  • Håndtere eskalationer, når vi driftsmæssigt er ved at køre i hegnet
  • Identificere trends og igangsætte tiltag, der styrker driftsleverance og brugertilfredshed
  • Udvikle vores ServiceNow-platform mod brugerne
  • Udarbejde ledelsesrapportering
  • Undervise nye medarbejder i incident management og request fulfilment
  • Udarbejde dokumentation og vejledninger
  • Komme med forslag til konkrete procesforbedringer

Hvem er du?

Vi søger en procesorientering og analytisk person, der ikke gemmer sig bag sit skrivebord, men har lyst til at komme ud og møde brugerne. Det vil være et stort plus, hvis du har ledelseserfaring. Ikke fordi du får direkte ledelsesansvar, men fordi vi søger en person, der har pondus nok til at tage de interne kampe, forretningspolitisk indsigt til at navigere i forretningen og drivet til at tage den hårde forhandling med vores leverandører.

Du er:

  • ITIL-certificeret
  • En erfaren Incident Manager, der er vant til at navigere i et driftslandskab
  • Initiativrig og tænker i nye løsninger, der sikrer brugeroplevelsen og effektiviserer vores drift
  • I stand til at holde overblikket, når det hele brænder på
  • I stand til at pleje og udvikle langvarige og stærke samarbejdsrelationer
  • Udadvendt og en stærk kommunikator
  • En energisk og humørfyldt teamspiller
  • Hvis du har kendskab til ServiceNow er det et plus, men det er ikke det, det hele står og falder med.

Hvad kan vi tilbyde dig?

Som Incident Manager får du et spændende job, hvor din arbejdsdag vil være udfordrende og alsidig – og aldrig kedelig! Du bliver del af et team, hvor der både er plads til det faglige nørderi og den hyggelige fredagsøl. Der vil være masser af udfordringer og mulighed for udvikling i en virksomhed, hvor der er højt til loftet og gode ansættelsesvilkår.

Dit arbejdssted vil være på vores hovedkontor i Silkeborg eller i Esbjerg.

Vil du vide mere?

Er du interesseret i at høre mere om jobbet, er du mere end velkommen til at kontakte afdelingsleder for Support Services Peter Høhling Søsted på pehso@eniig.dk eller 21 62 90 80. 

Ansøgningsfrist

Ansøgninger vurderes efterhånden som de modtages.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Eniig er blevet til Norlys

Eniig og SE er fusioneret og hedder nu Norlys. Vi er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern med ca. 2.500 medarbejdere, 1,5 millioner kundeforhold og mere end 700.000 andelshavere. 

Som Norlys vil vi skabe de bedste oplevelser for vores kunder og samtidig styrke digitalisering og grøn omstilling i Danmark. 

Norlys-koncernen ejer: Stofa, Stofa Erhverv, Boxer, Eniig Fiber, Eniig Energi, SE Energi & Klima, N1 og Evonet.

Vi er fortsat at finde på www.eniig.dk og LinkedIn.

Gem job

Norlys
Publiceret: 13. februar 2020

Arbejdssted

Location Silkeborg eller Esbjerg