For­ret­nings­o­ri­en­te­ret Office 365 spe­ci­a­list

SDC's område Workplace Services søger en dynamisk person med stærke kompetencer på Office 365 med kundernes forretning i fokus.

Vi arbejder aktuelt med at implementere en række Microsoft teknologier såsom Windows 10 og Office 365 services, herunder Exchange Online, Microsoft Teams og SharePoint Online til vores kunder indenfor den finansielle sektor i Norden. På sigt er at det målsætningen at udvide vores serviceudbud til hele paletten af Office 365 services – og derved positionere Office 365 som en stærk strategisk og værdiskabende platform for vores kunder.  

SDC er i de kommende år i transition til en digital arbejdsplads baseret på Microsoft 365 i samarbejde med vores samarbejdspartnere indenfor arbejdspladsområdet, hvor vi er ved at udskifte forretningskritiske værktøjer og applikationer til Microsofts nyeste løsninger på markedet.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Rådgivning til vores kunder med henblik på at få det bedst mulige forretningsmæssige udbytte af Office 365.
  • Drive produktmodning og implementering af Office 365 services sammen med vores samarbejdspartnere.
  • Deltagelse i projekter i forbindelse med implementeringer til vores kunder.
  • Behovsafklaring og løsningsdesign i dialog med kunder og partnere.
  • Løbende udvikling, administration og sikring af stabil drift på vores Office 365. løsninger i tæt samarbejde med SDC's driftsleverandør og samarbejdspartner indenfor Office 365.
  • Bistå med at sikre og opretholde sikkerhed- og compliancekrav til vores Office 365-installationer – i dialog diverse interessenter og myndigheder.
  • Udarbejdelse af dokumentation til bl.a. drift og vedligehold.
  • Indgå i IT Drift og Support-afdelingens øvrige opgaveløsning.

Dine faglige kvalifikationer er bl.a.:

  • Stor erfaring med design, drift og vedligehold af Microsoft Office 365.
  • Indgående kendskab til hele suiten af Office 365 SaaS services.
  • God teknisk forståelse for Office 365, hybrid og cloud-arkitektur (Azure).
  • Kendskab til relaterede teknologier til beskyttelse af data og devices, ex. AIP, DLP, CA, Intune m.fl.
  • Stærke kommunikationsevner og personlig gennemslagskraft.
  • God til at skabe relationer til kunder.
  • Godt kendskab til ITIL-processer.
  • Hjemmevant med indgå i projekter med selvstændigt drive.
  • Erfaring indenfor den finansielle sektor.

Dine personlige kvalifikationer er bl.a.:

  • Gode samarbejdsevner og god til at sætte dig ind i kunders opgaver og processer.
  • Åben for teknisk og sikkerhedsmæssig sparring internt som eksternt.
  • Serviceminded, proaktiv med god forståelse for komplicerede infrastruktur løsninger.
  • Du arbejder både selvstændigt og trives også med projekter i mindre grupper.
  • Motiveret i miljø med et højt aktivitetsniveau.

Hos os får du

En spændende, udfordrende og fleksibel arbejdsdag med engagerede og dedikerede kollegaer. Gode medarbejderforhold og mulighed for personlig og faglig udvikling.

Som medarbejder hos os, får du rigtig fine og fleksible arbejdsvilkår, herunder flekstid, pensionsordning og sundheds- og tandlægeforsikring, og det stopper ikke her, ud over den lovbetingede ferie får du en 6 ferieuge, 5 ekstra fridage, forhøjet feriegodtgørelse m.v.

Alt det praktiske

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager Workplace Services & Output Management Mathias Larsson +45 2935 4882.

Vi opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen, da vi finder mangfoldigheden som værende en styrke som bidrager til vores fælles succes.

Ansøgningsfrist:
22. marts 2020

Stillingskategori:
Systemudvikling, it-support

Afdeling:
Workplace Services

Kontaktperson::
Manager Workplace Services & Output Management Mathias Larsson

Telefon::
+45 29354882

Gem job

SDC A/S
Publiceret: 23. marts 2020

Arbejdssted

Location Ballerup