It-sup­por­te­re­lev med sans for service

Brænder du for it, og vil du have en elevplads, hvor du får mulighed for at beskæftige dig med alle discipliner inden for it-support? Og er du serviceminded og vild med at finde løsninger? Hvis du har afsluttet grundforløbet, kan du blive vores nye it-supporterelev. Din nye arbejdsplads bliver på vores moderne hovedkontor i Fredericia.

Mennesker og maskiner

Vi er 7 support-medarbejdere, som mangler en lærevillig it-supportelev til at hjælpe vores brugere. Vi sætter en ære i, at vores mere end 1250 brugere på flere adresser i Danmark får en god service, og at de får løst deres it-problemer hurtigt og effektivt.

Som en del af support-teamet er du ofte den første person, som brugerne møder, når de har en it-udfordring - og du løser tit problemet med det samme. Du arbejder tæt sammen med dine kolleger i teamet og kan naturligvis altid trække på de mere erfarne kolleger, hvis du har behov for det.

Under hele uddannelsen er du tilknyttet afdelingen IT Service Desk, hvor du i tæt dialog med dine uddannelsesansvarlige får rig mulighed for faglig og personlig udvikling. Samtidig får du chancen for at specialisere dig inden for et bestemt fagområde, afhængigt af dine interesser.

Du kan se frem til en god og praktisk uddannelse, hvor du får mulighed for at prøve kræfter med den læring, som du får på skolen. Du starter i dit nye job den hurtigst muligt, og den ugentlige arbejdstid er 37 timer.

Interesse for teknik og it

Du brænder for at hjælpe brugerne med deres it-problemer, og du er god til at finde løsninger. Samtidig kan du arbejde struktureret og omhyggeligt med mange forskellige opgaver.

Som person er du ansvarsbevidst og fleksibel, ligesom du er villig til at gøre en indsats for at for at være på forkant af udviklingen inden for it og computere. Da du får en bred kontakt til kolleger i hele huset og ikke altid på forhånd ved, hvilke udfordringer der venter dig, er det vigtigt, at du har gåpåmod og er imødekommende og serviceminded.

Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning med cv, uddannelsesbevis og andre relevante bilag via linket 'Søg jobbet her' så vi har den senest 29. marts 2020. Vi forventer at holde samtaler den 6. april 2020. Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Diana Thaysen Bach-Laursen på telefon 30 92 30 03. Du kan læse mere om vores virksomhed på www.energinet.dk.

Energinet IT understøtter koncernen og koncernens forretningsenheder med it-udvikling og -drift. IT skal sikre, at Energinets forretningsprocesser understøttes effektivt og sikkert med informationsteknologi. Vi er et datterselskab i Energinet-koncernen, som varetager samfundets interesser, når Danmark skal forsynes med el og gas, og energisystemet omstilles til grøn energi. Vores kultur hænger tæt sammen med vores samfundsansvar, og vi arbejder aktivt med FN's verdensmål omkring bæredygtig energi, klimaindsats, partnerskaber for handling samt industri, innovation og infrastruktur. Ved at vise vejen for grøn omstilling kan vi være med til at løse den globale klimaudfordring. Nye løsninger kræver, at vi evner at se problemstillinger fra mange vinkler, og derfor er mangfoldighed et nøgleord i vores kultur. Vi bestræber os på at lytte, involvere og dele vores viden. Med afsæt i værdierne tillid og mod lægger vi vægt på hele tiden at udvikle os som organisation og som mennesker.

Se film om Energinet.

Gem job

Energinet
Publiceret: 16. marts 2020

Arbejdssted

Location Fredericia