Rødovre Kommune søger Cura-sy­stemad­mi­ni­stra­tor

Vil du være med til at sikre god dokumentation og koordinering på social- og sundhedsområdet? Har du stærke it-faglige kompetencer og erfaring med organisatorisk implementering? Så har Rødovre Kommune en spændende stilling som systemadministrator i deres Socialforvaltning.

Om jobbet

Rødovre Kommune er i gang med at implementere et nyt social- og omsorgssystem og søger en systemadministrator til Columna Cura suiten. I stillingen vil du både komme til at trække på din it-faglige baggrund og dine kompetencer inden for facilitering af forandrings- og udviklingsprocesser.

Dine opgaver vil især ligge inden for Cura Social, Cura Plan, Cura BI og tilgrænsende systemer. Desuden vil du indgå i opgaver i forhold til Cura Omsorg, hvor vi har en systemadministrator, der varetager udvikling og daglig drift.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være at:

  • Indgå i den daglige styring af implementeringen af Cura Social
  • Løbende implementere nye versioner af Cura
  • Udvikle, vedligeholde og kvalificere arbejdsgangsbeskrivelser
  • Tilrettelægge og teste data og arbejdsgange
  • Understøtte en ensartet, struktureret og entydig brug af Cura i samarbejde med udviklings- og implementeringskonsulenten og superbrugere
  • Understøtte den daglige drift, herunder brugersupport og opsætning af devices
  • Medvirke til at opbygge og kvalificere løsninger i forhold til ledelsesinformation i Cura BI 
  • Deltage i møder og netværk med eksterne aktører, leverandører og andre kommuner.

Vi er ved at opbygge et team omkring løsningen af digitaliseringsopgaver, og du kommer til at være en del af dette. Desuden får du et tæt samarbejde med ledere og medarbejdere i organisationen og med eksterne leverandører. Den tekniske del af projektet ligger i kommunens it-afdeling, som du vil få et tæt samarbejde med.

Ud over opgaver relateret til Cura vil du få opgaver med at udvikle og implementere borgernær velfærdsteknologi.

Stillingen er organisatorisk placeret i Ældre- og Handicapafdelingens stab med reference til Ældre- og Handicapchefen.

Din erfaring

Vi forventer, at du har erfaring med organisatorisk implementering samt facilitering af forandrings- og udviklingsprocesser. Du har en stærk områdeforståelse og er vant til at arbejde i en politisk styret organisation.

Derudover lægger vi vægt på følgende erfaringsområder:

  • Du har en it-faglig baggrund med kendskab til systemadministration
  • Det vil være et stort plus, hvis du har kendskab til BI Targit eller andet BI-rapporteringsværktøj
  • Du er struktureret, metodisk og har evne til at prioritere dine opgaver
  • Du har erfaring fra det kommunale social- og sundhedsområde
  • Du har en relevant uddannelse
  • Gode mundtlige og skriftlige kommunikations- og formidlingsevner
  • Gode samarbejdsevner, og du kan også arbejde selvstændigt

Du bliver en del af en udviklingsorienteret Social- og Sundhedsforvaltning, der har mange projekter i gang. Der er en god og uhøjtidelig omgangstone, og der arbejdes med den anerkendende tilgang i en åben og respektfuld dialog. Vi er ikke bange for at sætte afdelingens forskellige fagligheder i spil, og vi deler gerne viden med hinanden.

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Kontakt

Hvis du vil vide mere, kan du læse mere på www.rk.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Rekrutteringsspecialist hos Twins Consulting Jakob Kelstrup på 22 25 50 11.

Rødovre Kommune ser mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund til at søge jobbet. Kommunen tilbyder sine medarbejdere en trivsels- og sundhedsordning med bl.a. fysioterapi, helbredstjek og massage.

Er du interesseret?

Send dit CV og ansøgning hurtigst muligt til Jakob Kelstrup, Rekrutteringsspecialist hos Twins Consulting, via ansøgningsknappen "Søg jobbet her" nederst på siden (kræver NemID). Vi indkalder løbende til samtale. Ansættelse per 1. maj 2020 eller snarest derefter.

Gem job

Twins Consulting ApS
Publiceret: 24. marts 2020

Arbejdssted

Location Rødovre