IT-chef til virk­som­hed i udvikling

 

Vil du stå i spidsen for digitalisering i en stor dansk transportvirksomhed, som er en del af en stærk international koncern?

Som IT-chef vil du få det overordnede ansvar for drift og udvikling af REMONDIS’ systemlandskab, således at det understøtter de forretningsmæssige og administrative processer i en driftsorienteret transportvirksomhed.

IT og digitalisering spiller en væsentlig rolle i udviklingen af organisationen. Som IT-chef får du ansvaret for både den daglige IT-drift, for samarbejdet med eksterne leverandører og for – i samspil med resten af organisationen – den strategiske prioritering, ift. digitalisering og inddragelse af nye måder at arbejde på. Det forventes, at du som ansvarlig for IT-understøttelsen har og vedvarende bibeholder et klart billede af kerneydelsen og de behov, systemerne skal honorere. En del af dine opgaver er derfor at sikre kontraktstyring og opfølgning på de driftsmæssige leverancer, understøtte styring af udviklingsopgaver – såvel i forhold til afdækning af behov og leverandørernes løsninger heraf samt fakturering.

Du får ansvaret for en tværgående funktion i REMONDIS A/S, og det forventes, at du proaktivt og konstruktivt indgår i både chefgruppesamarbejdet og samarbejdet med den samlede ledelse. Du får endvidere ansvaret for en IT-systemsupporter. Herudover er der en ekstern konsulent tilknyttet. Som IT-chef skal du kunne agere på et overordnet ledelsesniveau, men du skal også forvente selv at indgå i en række driftsopgaver. Dine opgaver spænder dermed vidt og har mange tråde til den daglige drift.

Din profil

REMONDIS A/S lægger vægt på, at du har erfaring, både strategisk og driftsmæssigt, og besidder følgende faglige og ledelsesmæssige kompetencer og kvalifikationer:

  • En relevant uddannelsesmæssig baggrund
  • Erfaring med ledelse af IT og digitalisering, herunder kontraktstyring
  • Erfaring med understøttelse af en stor driftsorganisation.

Derudover forventer vi, at du:

  • har dit fundament inden for IT og har ledelsesmæssig erfaring med styring af IT i en driftsorganisation – gerne med branchekendskab, men det er ikke en afgørende forudsætning for at komme i betragtning til stillingen
  • kan omsætte forretningsmæssige behov til digitale løsninger
  • kan eksekvere, arbejde selvstændigt og holde fast i processerne
  • har stærke samarbejdsevner og kan formidle IT på en brugervenlig måde
  • er initiativrig og kan lide at gå forrest
  • lægger vægt på at yde en god service i organisationen
  • har gennemslagskraft, personligt drive og er grundlæggende nysgerrig

Det forventes, at du meget tidligt i ansættelsen prioriterer at få et godt kendskab til hele organisationen og et indblik i hele REMONDIS A/S. Du refererer til CFO Lennart Vigenberg.

Vi tilbyder

  • Fuldtidsstilling med masser af udviklingsmuligheder i en stor virksomhed
  • Konkurrencedygtig lønpakke afhængig af kvalifikationer, inkl. pension, sundhedsordning og feriefridage
  • Frihed under ansvar
  • Sociale arrangementer gennem personaleforeningen

Interesseret?

Så send din ansøgning og CV via "Søg jobbet her". Vi indkalder løbende til samtaler og ønsker stillingen besat hurtigst muligt.

Der vil indgå test i rekrutteringsforløbet.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte CFO Lennart Vigenberg på lvi@remondis.dk eller telefon: +45 4130 5164.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Du kan læse mere om REMONDIS A/S her.

Gem job

REMONDIS A/S
Publiceret: 22. april 2020

Arbejdssted

Location Brøndby