Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Ser­vi­ce­min­ded 1st og 2nd level IT-supporter

 

Vil du være livline for vores kunder og redde deres dag, når systemerne giver dem problemer? Og har du lyst til at arbejde med Microsoft-servere og MSSQL?

Solteq er et firma i udvikling og det går rigtig godt. Vi forventer over de næste år at udvide vores medarbejderstab betydeligt, med nye, spændende og udfordrende opgaver for den afdeling du ansættes i. Du vil få masser af muligheder for at præge din egen hverdag, du vil få et fagligt medansvar for teamet og få masser af muligheder for at komme med indspark til de tekniske løsninger, vores processer og sagshåndtering/flow.

Tag ansvar for IT- og brugersupport

Du kommer til at indgå i vores support- og serviceafdeling beliggende centralt i København V, hvor du arbejder tæt sammen med et team af andre IT-supportere, vores studentermedhjælp samt udvikling og DevOps. Vi har et rigtigt godt sammenhold, en munter omgangstone og vi hjælper hinanden overalt hvor vi kan.

Sammen yder vi både 1st og 2nd level support over mail og telefon for forskellige kunder – hovedsageligt på elektroniske journalsystemer for kommunale sundheds- og tandplejer, mens vi også supporterer vores løsninger inden for webshops. Du vil hurtigt opdage at du kommer på fornavn med kunderne, hvilket er en vigtig del af vores tilgang til jobbet/opgaven som supportafdeling.

Sammen med en kollega varetager du desuden det faglige ansvar for teamet. Det betyder, at du er med til at prioritere de daglige opgaver, lave vagtplaner og opkvalificere vores elever. Alt sammen med henblik på at fremme teamets selvledelse og effektivitet.

Derudover vil du få et tæt sparringssamarbejde med produktejere og udviklere på vores løsninger.

Den daglige arbejdstid er fra klokken 8.15 til 16.15.

Jobbet består bl.a. i at du:

  • sørger for systemimplementeringer og yder generel support til superbrugere hos kunden
  • installerer og opgraderer serversoftware
  • håndterer serverovervågning og konfigurationsstyring
  • står for test og verifikation af nye implementeringsprojekter
  • håndterer incident management og ITIL-processer generelt
  • dagligt har en bred kontaktflade til superbrugere såvel som kundernes IT-afdeling.

Vi støtter dig i din faglige udvikling

Hos Solteq støtter vi op om din videreudvikling, og på sigt kan du med den rette indsats få endnu mere ansvar – mulighederne er mange afhængig af dine styrker og interesser.

Vi afsætter løbende tid til faglig udvikling på områder som du ønsker at lære mere om eller på områder som du finder specielt interessante.

Derudover tilbyder vi en særdeles konkurrencedygtig løn, fri telefon og internet samt avis til hjemmet og selvfølgelig en lækker frokostordning.

Vores forestillinger om den rette kandidat:

  • Mødestabil og engageret fra dag ét.
  • Du har nogle års erfaring som IT-supporter på 1st og 2nd level og du har gerne erfaring med telefonsupport.
  • Det er en fordel hvis du tidligere har arbejdet med Microsoft-servere, MSSQL og certifikatstyring.
  • Du taler og formulerer dig flydende på dansk og engelsk, så du også kan begå dig blandt vores kolleger i de nordiske lande, England og Polen.
  • Vi forventer ligeledes at du har en nysgerrig tilgang til stillingen. Du skal være forberedt på en stejl læringskurve i starten, da du skal sætte dig ind i fagområde og arbejdsgange hos vores sundhedsfaglige kunder, for at kunne servicere disse på bedst mulige måde. Dette sker naturligvis med hjælp fra dine kollegaer i et introduktionsforløb.

Interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Service Manager Martin Uhrbrand på tlf. 2030 9648. Har du spørgsmål til selve rekrutteringsprocessen, kan du kontakte IT-rekrutteringskonsulent hos Jobindex Søren Møller på +45 7245 0960.

Send dit CV og din ansøgning via ansøgningsknappen ”Søg jobbet online” nedenfor. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontaktperson

IT-rekrutteringskonsulent
Søren Møller

Tlf. +45 72 45 90 28

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Find din jobglæde
Gem job

Jobindex A/S
Publiceret: 5. maj 2020

Arbejdssted

Location København K