Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

IT-supporter med smag for pro­gram­me­ring

 

Har du lyst til at blive den servicemindede supporter, der både hjælper vores kunder med spørgsmål og udfordringer og samtidig håndterer større opgaver, hvor du bruger dine programmeringsevner?

”Vi går meget højt op i at skabe tilfredse kunder, og vi bruger gerne ekstra tid og ressourcer på at møde deres behov. Det er dejligt for dig i supporten, for det betyder, at du ofte kan gøre dine kunder glade,” fortæller teamleder Morten Reno Larsen.

Velkommen til Idemia

IDEMIA er verdens førende leverandør af løsninger til sikre betalinger, som fx betalingskort og mobile betalingsløsninger, biometriske identifikationsløsninger samt SIM-kort til mobiltelefoner. Vi er i konstant udvikling for at følge kravene fra vores kunder, og i Danmark er vi markedsleder. Du kan læse meget mere om vores løsninger på vores hjemmeside.

Du bliver en del af en velfungerende supportafdeling, hvor du deler hverdagen med dine kommende 14 kolleger. Men du bliver også en del af en international organisation med ca. 12.000 medarbejdere rundt omkring i verden.

Lav support og mindre programmeringsopgaver

Som IT-supporter får du et stort kundeansvar, når du sidder klar til at besvare spørgsmål og løse udfordringer for dine kunder. Du er også med til at konfigurere nye løsninger i vores produktionssystemer, som du får grundig oplæring i. Det er bl.a. din opgave at:

  • sikre korrekt og rettidig levering til vores kunder og deres kunder i samarbejde med vores produktion
  • tjekke op på store datasæt løbende og sikre, at vores løsninger fungerer optimalt
  • have kontakt med kunder, fejlsøge og løse eventuelle fejl
  • stå for hele opsætningen af nye løsninger, inkl. programmering, opsætning og udarbejdelse af følgebreve
  • opbygge gode relationer med dine kunder, som du hurtigt lærer at kende og skaber tillid hos.

”Du vil hurtigt være klar til at arbejde i vores systemer, og efter 1 år er du en rutineret bruger, som arbejder selvstændigt med kunder og sætter nye produkter op,” fortsætter Morten.

Prøv dig selv af i trygge rammer

Du kommer ind i et professionelt arbejdsmiljø, hvor performance og samarbejdsevner er vigtige elementer. Her får du de bedste muligheder for at udvikle dig og udfordre dig selv. Hvis der er en særlig type opgaver, du er god til og interesserer dig for, så kan du fokusere på dem, så vidt det er muligt.

Du vil også få nogle dygtige og erfarne kolleger, som du kan lære af og sparre med i det daglige, og du bliver en del af et rummeligt og uformelt miljø, hvor alle bidrager til den gode kultur.

Erfaring med databehandling og support

I denne rolle er det vigtigt, at du har en hjælpsom og yderst serviceminded personlighed – både over for dine kunder og kolleger. Samtidig er du også parat til at lære en masse og sætte dig ind i nye systemer.

Vi er ikke fastlåste på din uddannelsesbaggrund, så længe du:

  • har en grundlæggende teknisk forståelse for programmering, såsom scripting
  • gerne kommer med et par års erfaring fra en finansiel institution, datacentral eller lignende
  • taler og skriver dansk og engelsk.

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Jens Wang på 7245 9074.

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag via nedenstående link. Ansøgninger, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontaktperson

Rekrutteringskonsulent hos Jobindex
Jens Frederik Wang

Tlf. +45 72 45 90 74

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Helt rigtige forbindelser
Gem job

Jobindex A/S
Publiceret: 6. maj 2020

Arbejdssted

Location Rødovre