Digital Customer Ex­pe­ri­en­ce Spe­ci­a­list til Bonnier Publi­ca­tions

 

Er du fristet af at blive nøglespiller i Bonnier Publications digitale transformation, hvor du er med til at levere på vores abonnementsstrategi? Tænker du, at indhold ikke kun leveres i klassiske, printede magasiner, men på tværs af digitale platforme og formater? Så skal du læse med her.

Hvem er vi?

Bonnier Publication udgiver magasiner og bøger for enhver interesse: lige fra “bolig”, til “træning”, “gør-det-selv-projekter”, “videnskab” og “historie”, for blot at nævne nogle få af de mange områder, vi dækker. Vi baserer vores forretning på abonnementer, der købes i det meste af Norden. Alt er styret fra vores kontor på Østerbro.

Vi har fart på med at digitalisere alle vores store, nordiske magasiner og gode kundeoplevelser spiller en væsentlig rolle, for at lykkes med at skabe attraktive, digitale abonnementer.

Hvis du vil danne dig et indtryk af vores rejse, besøger du blot illvid.dk. historienet.dk, eller henter vores apps: WYPE, Illustreret videnskab eller Historie.

Du kan også læse meget mere om vores digitale satsning og data setup ved at sætte dig ind i, hvorfor vi er nomineret til 3 priser hos Danish Digital awards, i kategorierne AI, Personalisation og ROI. Læs mere her (https://danishdigitalaward.dk/projekt/ai-from-zero-to-hero/)

Hvem er du?

For at indfri vores mål og levere på planerne, er vi nødt til at have en ny kollega med ombord, som skal være den bedste indenfor sit felt, til at skabe de mest effektive og loyalitetsskabende flows så snart kunden har bestilt sit abonnement.

Vores nye, digitale Customer Experience Specialist bliver en helt central person i at opnå de mål, der indgår i vækststrategien for de næste år.

Som Customer Experience Specialist vil du blive en del af vores marketingafdeling, hvor vi arbejder med performance marketing og kundelevetid, fra lead til konvertering, onboarding, engagement og winback. Vi stimulerer hele kunderejsen fra paid media, own, earned, og 1: 1 kommunikation via paywall, app push, in app, sms, banner mm.

Udover overblik over hvornår e-mail-kanalen er effektiv eller ej, fremfor sms eller eksempelvis app push, har du mange ideer, dokumenteret erfaring og nyeste viden omkring, hvad der virker til at gøre onboarding og brugen af abonnementet bedre. Du ved, hvordan digitalt indhold fra tekst til lyd og video bringes i spil og skaber et engagement hos abonnenterne.

Vi har de seneste 2 år skabt markedets bedste data setup. Al data på kunden er samlet et sted, hvilket gør os i stand til at lave de mest raffinerede 1:1 flows.
Vi lover dig således, at vi har alt data du drømmer om. Fra transaktionel til adfærdsbaseret, og på individniveau.

For at udnytte data bedst muligt, kræver det, du har mere end særdeles god dataforståelse, du er hjemme i termerne indenfor abonnementsdata, du kan let forstå digital adfærdsdata, og du forstår koblingen af data er vigtig, for at skabe en kunderejse med mindst mulig friktion.

Du bliver ansvarlig for både udvikling og eksekveringen af løsningerne. Og, du bliver den vi kigger på, når vi skal måle os selv på KPI’er som oprettelse, aktivering, N1 konvertering, engagement, og levetid på digitale produkter.

Som vores Customer Experience Specialist forventer vi, at du har flere års erfaring, hvori du har arbejdet med kundeflows, abonnement og digitalt indhold.

Bliv en del af teamet:

Der er mange veje ind i rollen og du kan både komme fra en marketingafdeling i en forbrugerorienteret virksomhed eller fra et bureau.

Vigtigst er det, at du har gode analytiske og konceptuelle færdigheder, og at du har en veludviklet værktøjskasse/modelapparat. Du har gennemslagskraft og er en stærk kommunikator, der trives med at have mange kontaktflader på tværs af en organisation.

Der vil vente et team på dig, der består af specialister indenfor kundeflows, kunderejser, CRM, automation, dataanalyse, machine learning, kommunikation og kundeloyalitet.

Om kulturen på vores arbejdsplads

Hos Bonnier Publications kan du se frem til et stort ansvar og medindflydelse.
Vi er drevet at at måle, følge op og skabe bedre resultater hver dag.

Samtidig er vi en arbejdsplads med højt til loftet og med en uformel omgangstone.

Vi sidder i et åbent kontorlandskab, og vi prioriterer at have et arbejdsmiljø, hvor det er sjovt og udfordrende at gå på arbejde.

Og, så har vi en lækker frokostordning med stort fokus på sundhed og økologi samt diverse medarbejdergoder såsom motionsrum, frugtordning, sundhedssikring, yoga og massageordning.

Arbejdssted

Stillingen hos Bonnier Publications er på lokationen på Østerbro, Strandboulevarden.  

Ansøgning

Human Point ApS er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte IT-Rekrutteringsspecialist Michael Jensen på tlf. 23 70 26 08 eller på mail: mje@humanpoint.dk.

Tiltrædelse er snarest muligt og der afholdes løbende samtaler. Send derfor dit CV via "Søg jobbet her". Alle ansøgninger vil blive behandlet fortroligt.

Gem job

Human Point Recruitment
Publiceret: 2. juni 2020

Arbejdssted

Location København Ø