Erfaren IT-support-teamleder til 1st line

 

Er du en erfaren leder indenfor IT-support, og trives du med en travl hverdag med mange incidents og kunden i fokus, så er denne stilling måske noget for dig. Dagrofa IT Support søger en teamleder med drive, tæt personaleledelse, som motiveres af mål, høj fart, resultater og første klasses kommunikation med kunder.

Vi har en vision – IT skal være nemt

Dagrofa er en af Danmarks største dagligvarekoncerner, som samlet set driver omkring 520 butikker. Vores kunder er butikkerne i Meny, Spar, Min Købmand, Letkøb, Dagrofa Foodservice, servicekontorer, samt distributionsterminaler i Ringsted, Middelfart, Ishøj, Vejle og Herning - i alt ca. 14.500 brugere. Vores kunder skal have den bedste kundesupport, og det skal være nemt at være kunde hos os.

IT-Support består af ca. 30 medarbejdere fordelt på 1st. line, 2nd. Line og butiksprojekter samt et team med ansvar for IT-processer og automation.

Som teamleder bliver din væsentligste opgave at skabe engagement og performance i afdelingen og deltage i den daglige drift med løsning af incidents samt dialog med kunderne. Vi modtager i gennemsnit 1100 henvendelser om ugen, fordelt på mange forskellige produkter. Stillingen kræver derfor at du er videbegærlig, opsøgende, omstillingsparat, ansvarlig og struktureret i din opgaveløsning. Til gengæld lover vi en spændende, udfordrende og varieret arbejdsdag – med kunden i fokus. Vi oplærer dig grundigt, så du får alle forudsætningerne for succes i din rolle. 

Arbejdsstedet er i Ringsted, men med virtuel ledelse af medarbejdere i Vejle og Herning. Stillingen er en fuldtidsstilling med vekslende arbejdstider i hverdage fra kl. 07-17.

Primære opgaver

  • Flagskibet på gulvet, som den aktive og deltagende leder
  • Udvikle yderligere på 1st. line IT-support
  • Koordinering af henvendelser, og dermed skabe overblik og korrekt prioritering af sagerne
  • Sparring med interne og eksterne samarbejdspartnere
  • God og målrettet kommunikation på eksisterende opgaver samt i forbindelse med driftsafvigelser 
  • Sikre transparens i alle åbne incidents
  • Deltagelse i Major incident facilitering
  • Eje alle incidents på tværs af hele Dagrofa og dermed opfølgningen på disse

Kunderne har tillid til dig og du skaber resultater

Du er den medspillende træner, som dine medarbejdere ser som den naturlige leder, og via proaktivitet sikrer du, at kunderne får den bedste service. Som person er du en teamplayer, der tager ansvar og bidrager aktivt til at opnå afdelingens mål.

Du arbejder systematisk, med fokus på høje standarder og arbejder godt med SLA/KPI-styring, samtidig med at du leverer opgaverne til tiden.

Vi tilbyder

  • Et udfordrende job i en af Danmarks største detailkoncerner
  • En spændende og varieret hverdag med mange udfordringer, i en flad IT-organisation, hvor der ikke er er langt fra beslutning til handling
  • Gode kollegaer, som giver sparring og udfordrer til de bedste løsninger i et uformelt miljø
  • En lang række personalegoder som fx fitness rum, personalekøb, helbredssikring, Dagrofa-personalerabatter og en aktiv personaleforening
  • En organisation under udvikling med gode karrieremuligheder

Din udvikling er vores udvikling – og det tager vi et fælles ansvar for

Du vil møde klare forventninger til din lederadfærd, dine løsninger og resultater. Din succes afhænger af din evne til at være ambitiøs og dygtiggøre dig, samtidig med at dine kollegaer og samarbejdspartnere får en succesfuld oplevelse i samarbejdet med dig. Vi forventer, at du kender din afdelings mål og ved, hvordan du bidrager hertil. Du får sparring og udviklende feedback undervejs, og når du skaber resultater, anerkender vi det. Når vi siger, at der forude venter ansvar og udviklingsmuligheder – så mener vi det.

Hvis du vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte IT Support Chef Michael Mark på mobil. 20 28 73 31. Vi afholder samtaler løbende og annoncen fjernes, når den rette kandidat er fundet, så send din ansøgning hurtigst muligt.


Dagrofa-koncernen omsætter for ca. 17,5 milliarder om året og beskæftiger ca. 14.500 ansatte. Koncernen har tre forretningsområder; detail, grossist og foodservice. Indenfor detail er der profilhusene MENY, SPAR, Min Købmand og Let-køb. Dagrofa Logistik er vores grossistforretning og er Danmarks største. Dagrofa Foodservice sælger fødevarer til kantiner, kiosker, cafeer og hoteller og er førende på markedet.

Gem job

Dagrofa aps
Publiceret: 26. juni 2020

Arbejdssted

Location Ringsted