Teknisk sup­port­kon­su­lent

 

Er du en teknisk stærk problemknuser og elsker at hjælpe andre, så er du måske vores nye tekniske supportkonsulent.

Til at styrke vores 3.level supportteam søger vi en erfaren teknisk profil, der har stor erfaring med teknisk fejlsøgning inden for MSSQL, .Net, Java-applikationer og integrationsteknologier, gerne inden for det offentlige, hvor specielt ESDH-erfaring vil være et plus, men ikke et krav.

Vi tilbyder et spændende og alsidigt job, hvor der er højt til loftet og man i høj grad har mulighed for at påvirke sin hverdag. Vi ønsker at du er udadvendt og har let ved at kommunikere med kunderne, samt at du kan arbejde selvstændigt og struktureret med komplekse problemstillinger og yde den enkelte kunde en professionel service, hvor du tager ansvar for at følge løsningen helt i mål.

Om jobbet:

Din dagligdag vil være præget af at hjælpe kunder med support og serviceopgaver. Supportopgaver vil indeholde dyb teknisk fejlsøgning i IT-løsningernes kode, data, funktionalitet og IT-driftsmiljø, hvor målet er at genetablere servicen hurtigst muligt hos kunden. Serviceopgaver kan være alt fra opgraderinger af IT-løsninger, udvikling af støtteværktøjer til samkøring og konvertering af data.

Du er selvstændig, dygtig, ikke bange for at tage fat og god til at tilegne dig ny viden. Det forventes at du siger din mening og udfordrer både på teknik og processer, så vi hele tiden kan blive bedre.

Erfaringer:

Du har flere års erfaring inden for teknisk drift, applikationssupport eller softwareudvikling. Du har erfaring med fejlsøgning i IT-løsningers funktionalitet igennem debugging og kodegranskning, og med drift og fejlsøgning i databaser og store datamængder.

Du har bredt kendskab til IT-drift og drift-værktøjer inden for Microsoft teknologier, og måske endda specialist indenfor dette felt.

Du har endvidere godt kendskab til webservices og API-integrationer i SOAP og REST, samt erfaring med integrationer mellem IT-løsninger.

Eksempler på opgaver:

Design/Installation/opgradering af systemer hos kunder

  • Performanceanalyse i kode og data
  • Fejlsøgning i applikationer og kode
  • Opgradering og deployment af IT-løsninger hos vores kunder
  • Deployment og migrering af databaser
  • Konvertering, samkøring og migrering af intern og ekstern data
  • Rådgivning og gennemførsel af drift og integrationsprojekter.
  • Udvikling af driftsværktøjer og scripts (SQL, Powershell, m.m.)

Det forventes at du:

  • Har stor erfaring i Microsoft .net-udviklingsplatform og teknologier
  • Har stor erfaring af fejlsøgning i både data og kode.
  • Har erfaring med Microsoft SQL server og store datamængder.
  • Har en bred IT-baggrund – gerne med erfaring med Windows Server.

Vi tilbyder:

  • En flad organisationsstruktur
  • Kompetente og engagerede kollegaer
  • Fokus på åbent samarbejde og tillidsfuld sparring
  • Godt arbejdsmiljø, hvor der bliver lagt vægt på work life balance.
  • En sjov dagligdag, sociale arrangementer og medarbejderklubber
  • Gode muligheder for faglig opkvalificering

Er du vores nye kollega? Hvis ovenstående har vakt din interesse, så send din ansøgning til start@miracle.dk.

Hvis du har konkrete spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte den ansvarlige for Supportafdelingen, Hans William Falck.

Facts

  • Hvor: Aarhus
  • Ansøgningsfrist: 30/06 2020
  • Startdato: 01/08 2020

Ansøg: Ansøgninger sendes til start@miracle.dk

Spørgsmål?

Hans William Falck
Afdelingsleder Dev. West
Ring på +45 2073 7433
hwf@miracle.dk

Gem job

Miracle
Publiceret: 8. juni 2020

Arbejdssted

Location Aarhus