Service Manager med IT-change- og tran­si­tions­e­gen­ska­ber.

 

Sidste år leverede Danske Spil et overskud på 2,8 milliarder kr. til staten. Og knap halvdelen af pengene gik direkte til udlodningsmidlerne. På den måde bliver Danske Spils overskud til samfundets overskud. Udlodningsmidlerne er nemlig samfundets overskud til foreningsliv, kultur og idræt. Men på et stærkt konkurrencepræget marked ville det ikke kunne lade sig gøre uden medarbejdere med mentalt overskud. Og lige nu søger vi en Service Manager, der vil være med på holdet.

Service Management er en del af Danske Spils driftsorganisation.

I Service Management er vi seks dedikerede medarbejdere. I vores daglige arbejde beskæftiger vi os med opgaver inden for flere IT Service Management-discipliner: change-, problem-, transition- og capacity management. Vi har berøringsflader i det meste af Danske Spils organisation.

Dig og dine opgaver.

I jobbet som Service Manager kræves det, at du er i stand til at følge op på de opgaver, du har ansvar for. Ejerskab af opgaver er derfor en vigtig kompetence. Vi forventer, at du er i stand til at lede dig selv og forstår vigtigheden af at have solide relationer i hele Danske Spil. Derudover forventer vi, at du har:

  • ITIL Foundation.
  • Erfaring med IT-Change Management.
  • Erfaring med Transitions Management.

Som medarbejder i Service Management bliver din rolle at sikre, at vi fortsat udvikler vores processer på tværs i Danske Spils IT-organisation med fokus på Change og Transition. Der kan opstå problemstillinger, som kræver, at du udfordrer eksisterende processer med tanke på at optimere yderligere. Derfor er det vigtigt, at du har evnen til at sætte dig ind i andre funktioner i Danske Spils IT-organisation.

Af andre relevante opgaver kan nævnes:

  • Deltagelse i IT-projekter som tovholder i forhold til at tilsikre overdragelse til drift.
  • Udarbejde processer og dokumentation.

Vil du gøre karriere hos os?

Send din ansøgning og dit CV til os senest d. 20. juli 2020 via ”Søg stillingen”. Vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Flemming Engel Obel på tlf. 3018 0786 eller på mail feol@danskespil.dk. Hvis du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Sarah Kirstine Andersen på skan@danskespil.dk.


Om Danske Spil

Danske Spil er statens spilleselskab, der omsætter for over 5 milliarder kr. om året. Vi startede i 1949. Og den store vinder er stadig os alle sammen, for Danske Spil har både et økonomisk overskud til samfundet og et mentalt overskud til ansvarlighed. I dag er vi knap 500 medarbejdere og 4.000 forhandlere, der altid går efter at vinde – men ikke for enhver pris.

Gem job

Danske Spil A/S
Publiceret: 19. juni 2020

Arbejdssted

Location Brøndby