Kun­desup­por­ter til erhverv


Har du erfaring med telefonisk support eller kundeservice, og kunne du tænke dig at blive den centrale kontaktperson for erhvervskunder i hele Danmark?

Bliv en del af Comby

Vi er en 100 % grønlandsk-ejet IT-virksomhed med hovedsæde i Nuuk og et splinternyt kontor i Slagelse, hvor du finder dit nye skrivebord. Vores primære forretningsområder er internet til både private og erhverv, IT-drift, samt hosting af servere, men vi leverer også telefoniløsninger, almindelig hardware samt projektledelse og forretningskonsultation.

”Velkommen til Comby, hvad kan jeg hjælpe med?”

Din vigtigste rolle er at sikre, at vores kunders tekniske problemer bliver løst til tiden og til den rigtige kvalitet. Det gør du blandt andet ved at registrere opgaverne, der kommer ind fra vores kunder, samt hjælpe dine kolleger med at prioritere – og omprioritere – opgaverne. Derigennem får du en helt central rolle i at sikre vores serviceniveau.

Den tid du har tilovers, bruger du på selv at løse mindre tekniske opgaver såsom brugeroprettelser, videresendelse og opfølgning på opgaver ved tredjepartsleverandører og lignende.

”Du bliver kollegernes centrale koordinationssupport og kundernes helt, når du selv løser opgaver. Så det her er en god rolle for dig, der kan lide at hjælpe til og gøre en forskel for andre i hverdagen,” fortæller direktør Stefan Boel.

Lille team, stor indflydelse

I modsætning til de store netværksudbydere, er vi et lille team, hvor alle byder ind, så du kommer i høj grad til at kunne præge vores løsninger.

”Vi har en meget flad struktur, så det er ikke langt fra tanke til handling, og vi er meget glade for input til hvordan vi kan gøre tingene endnu bedre,” forklarer Stefan.

Du kan også glæde dig til at møde din kolleger i Grønland, når vi tager på besøg en gang imellem, for at styrke vores samarbejde. Og så tilbyder vi naturligvis gode og ordnede forhold med både pension og sundhedssikring.

Dygtig kundesupporter og interesse for IT

Vi kræver ikke den vildeste IT-viden, blot du har teknisk flair og lysten til at lære mere – vi skal nok klæde dig godt på til stillingen. Derudover er det vigtigt at du har evnerne til at give kunderne den bedste, mest professionelle service og også være den, der holder processerne i gang så ingen sag ryger i glemmebogen.

Derudover:

  • har du erfaring inden for kundeservice, kundesupport, reception, eller lignende kundevendt funktion
  • er du flydende på dansk og engelsk.

Er du vores nye kollega?

Har du spørgsmål til stillingen, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye kundesupporter? Så kan du kontakte Stefan Boel på sbo@comby.gl.

Send din ansøgning og dit CV til os via knappen nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Gem job

Comby A/S
Publiceret: 23. juni 2020

Arbejdssted

Location Slagelse