Au­to­ma­ti­se­rings Spe­ci­a­list til Semler IT


Har du erfaring med implementering og administration af automatisering, samt dataintegrationer og har du lyst til at være med til at præge udviklingen af vores integrations- og automatiseringsarkitektur, så har vi måske den rette udfordring til dig i Semler IT.  

Vi øger vores fokus omkring integration og automatisering på vores Azure platform, samt fokus på workflow og søger derfor en ny kollega, som kan indgå i vores team af specialister der varetager drift og automatisering at den infrastruktur som understøtter 2400 medarbejdere indenfor import og salg af Volkswagen, SKODA, SEAT, Audi og Porsche. 

Om jobbet 

Du vil primært komme til at varetage opgaver indenfor følgende områder: 

  • Drift og videreudvikling af automatiseringen af vores dataintegrationer omkring hele vores systemlandsskab
  • Deltage aktivt i integrations- og automatiseringsarkitekturen
  • Skabe retningslinjer for alle vores automatiseringssystemer og integrationsplatforme 

Om dig 

Du har erfaring fra lignende stilling og har brede kompetencer indenfor automatisering, dataintegration, udvikling af workflows, samt drift mellem forskellige platforme. Du har indsigt i hvilke udfordringer der kan være forbundet med integrationsløsninger, forskelligartet schedulering og overvågning. Derudover har du fingeren på pulsen i forhold til automatisering på både cloud og on-prem, og den forskellighed der er af snitflader mellem de enkelte platforme. Dermed mestrer du de forskellige programmeringssprog (JAVA, JSON, REST/SOAP), der skal til for at løse dette. Du er hjemmevant i spændfeltet mellem ønsker fra forretningen og de infrastrukturelle forudsætninger. 

Vi forestiller os at du har minimum nedenstående med i bagagen:

  • Azure Logic App / JSON
  • Bred automatisering og integrationserfaring, REST/SOAP 
  • Microsoft Power Automate
  • Erfaring design af workflow ”UI as a Service”
  • Erfaring med synkron og asynkron dataintegration Cloud og on-prem (MQ/DataBus)

Vi tilbyder 

Du kommer til at varetage en vigtig rolle i vores Infrastruktur afdeling. Foruden en travl hverdag der byder på både avanceret fejlsøgning og daglig vedligehold, har vi mange spændende opgaver i sigte de kommende år. Har du mod på udfordringer og er du motiveret af komplekse opgaver, så mener vi at kunne tilbyde dig gode muligheder for at være med til at sætte dit præg på fremtidens drift af en organisation der er i rivende udvikling. 

Arbejdssted er Banemarksvej 4, 2605 Brøndby. 

Ugentlig arbejdstid er som udgangspunkt på 37 timer. Enkelte opgaver påkræver arbejde udenfor normal arbejdstid, hvilket kompenseres gennem tillæg eller afspadsering.  

Ansøgning 

Søg venligst stillingen online via linket "Søg jobbet her". Kandidater inviteres løbende til samtaler, så send gerne din ansøgning så hurtigt som muligt. 

Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Marcus Niebuhr på mane@semler.dk eller 43 28 80 27 eller Rasmus Q. Jessen på raqj@semler.dk eller 43 28 80 29. 

Adresse

Semler IT
Banemarksvej 4
2605 Brøndby

Gem job

Semler IT
Publiceret: 23. juni 2020

Arbejdssted

Location Brøndby