Key Account Manager

 

Til Unik Advosys, som er en del af Unik System Design, søger vi en ambitiøs forretningsorienteret Key Account Manager med base på vores hovedkontor i Vejle.

Vores kunder er primært advokatkontorer i alle størrelser samt interne juridiske afdelinger i store virksomheder eller organisationer. Fokus i stillingen skal via salg og rådgivning være sikring af, at sikre, at vores kunder har en strategisk sparringspartner i forhold til udvikling af kundens forretning med Unik Advosys.  

Stillingen ønskes besat med start efteråret 2020 og du vil have reference til vores Markedschef.

Ud over ovenstående vil dine opgaver være:

  • Overordnet ansvarlig for en kundeportefølje, herunder alle salgsaktiviteter for porteføljen
  • Opbygge, udvikle og vedligeholde stærke relationer til alle relevante beslutningstagere og vigtige influenter hos kunden
  • Forstå kundens forretning og være nysgerrig, inspirerende og udfordrende
  • Finde løsninger og kommunikere værdien af løsningerne for såvel Unik Advosys, projekter, hardware og hosting
  • Rådgive om datakonverteringer.

Hvad forventer vi af dig

Du har formentlig en videregående uddannelse, hvor erfaring med IT-systemer til advokatbranchen tæller højt. Din baggrund kan også være at du har en uddannelse fra advokatbranchen og ønsker at bruge denne viden i jobbet. Du har forretningsmæssig indsigt, så du kan sælge softwareløsninger ved at begå dig i det øverste ledelseslag hos advokater i juridiske afdelinger.

Herudover forventer vi at du er:

  • Proaktiv og ser muligheder
  • Relations- og løsningsorienteret
  • Systematisk i din arbejdsform
  • Udadvendt og har gode præsentationsegenskaber
  • Gennemslagskraftig diplomat
  • Samarbejdsorienteret
  • God til at eksekvere

Vi skaber unikke softwareprodukter

Hos Unik udvikler vi software til mennesker, der arbejder på advokatkontorer og med bolig- og ejendomsadministration. I et tæt samarbejde med vores kunder har vi gennem 35 år udviklet fleksible og resultatskabende løsninger, der sætter brugerens hverdag i centrum.

En del af vores succes handler selvfølgelig også om, at vi har vanvittigt dygtige og engagerede medarbejdere. Vil du være med i vores hverdag og bidrage til de unikke kompetencer, vi har? Vil du udvikle din faglighed? Vil du have en arbejdsplads, du kan være stolt af? Så lad os høre fra dig. 

Bliv en del af noget unikt

I Unik har vi en flad organisationsstruktur. Vi vægter kvalitet, glade kunder og faglig udvikling højt. Vi har en uformel stemning, hvor det ikke kun er det faglige, der er i fokus. Vores medarbejdere skal have de rette personlige kvalifikationer for at fungere i en uformel organisation, hvor der er en stor grad af selvstændighed.

En af Danmarks bedste arbejdspladser*

Bag vores software står 170 passionerede mennesker med unik brancheerfaring fra begge sider af bordet. Vi kender vores kunder, deres hverdag og rutiner. Og vi tror på, at det er forudsætningen for stærke it-løsninger.

*Great Place to Work har kåret os som en af Danmarks bedste arbejdspladser. Som medarbejder hos os, bliver du en del af noget unikt, med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse, der føler en fælles stolthed over arbejdspladsen.

Spørgsmål om jobbet kontakt

Gitte Bisgaard Døhr 
gb@unik.dk
76 42 11 29
27 27 11 29


Vi kender din softwaredag

Hos Unik udvikler vi software til mennesker, der arbejder inden for bolig- og ejendomsadministration samt advokatkontorer.
Bag vores software står 170 passionerede mennesker med unik brancheerfaring fra begge sider af bordet. Vi kender vores kunder, deres hverdag og rutiner. Og vi tror på, at det er forudsætningen for stærke it-løsninger. Vi har udviklet innovativ branchesoftware i  35 år – gennem tætte og tillidsfulde samarbejder. Det ruster os til at skabe fleksible og resultatskabende løsninger, der sætter brugerens hverdag i centrum.

Gem job

Unik System Design A/S
Publiceret: 24. juni 2020

Arbejdssted

Location Vejle