DevOps spe­ci­a­list til ind­fly­del­ses­rigt team


Du skal være med til at fortsætte udviklingen af et stærkt DevOps 'mindset'. Vi arbejder for, at skaffe de optimale udviklingsrammer for over 20 agile udviklingsteams i Jyske Bank. Du trives med at udfordre status quo og at være frontløber for nye retningslinjer.

God indarbejdet DevOps kultur

Din nye dagligdag vil være præget af en god indarbejdet SCRUM praksis og DevOps kultur, hvor den agile ånd er grundlaget for vores faglige samarbejde, som også efterleves i ledelseslaget.

Vi ønsker at fastholde en høj modenhed og udbredt understøttelse af DevOps disciplinerne, som en naturlig del af Jyske Banks kultur. Vores Build og Release proces har allerede en høj grad af automatisering, men vi vil gerne sikre at vores udviklingsteams har vedvarende mere frihed og større gennemslagskraft.

Du skal definere best practices samt varetage og videreudvikle de services, vi tilbyder i relation til: Test, build, automatisk deployment, release, og monitorering indenfor .NET og frontend udvikling, både on-premise og cloud (Azure). Vi sætter en ære i at udpege og søsætte optimale retninger, og følge op med målbare resultater - også hvis dette kræver egen udvikling.

Dit nye team består af 4 kollegaer samt en Scrum Master og Product Owner, der arbejder med alle 3 teams i afdelingen.

Dig

Vi kunne godt tænke os en kollega, der ikke blot leverer fagligt kvalitetsarbejde, men også kan bidrage til det gode sociale miljø. Du har en solid backend erfaring og har en forståelse for frontenddelen, gerne med tidligere ansvar for enten udvikling eller drift af applikationer. Erfaring med agile leverancemetoder er en stor fordel (evt. i den finansielle sektor).

Hvad kan vi tilbyde dig?

En attraktiv løn- og pensionspakke, sundhedsforsikring inkl. tandforsikring samt dækning ved kritisk sygdom og heltidsulykkesforsikring. En fabelagtig frokostordning fra Meyers, professionelle træningsfaciliteter med bad og omklædning, velfærdsrum med bl.a. bordfodbold og den bedste kaffe blandt danske banker. Selvfølgelig tilbyder vi også vores ansatte særligt fordelagtige økonomiske vilkår, som kunde i Jyske Bank.

Derudover har vi et bredt udvalg af aktive medarbejderforeninger at vælge imellem, med spændende fritidsaktiviteter og -tilbud, for både dig og din familie.

Vi har til huse i Lyngby - lige ved Lyngby Storcenter og nær mange muligheder for offentlig transport.

Ansøgning

Vi behandler ansøgningerne løbende og ønsker at besætte stillingen snarest muligt.
HR Partner Karsten Seeberg, Sebbe vil tage sig af din ansøgning.

Mere information

Interesseret? Så er du velkommen til at kontakte afdelingsdirektør Kenneth Garde Kristensen på telefon 21216297.

  • Arbejdssted: Lyngby
  • Selskab: Jyske Bank
  • Afdeling: Udviklings- og Driftsstøtte
  • Ansøgningsfrist: Snarest. Vi behandler ansøgningerne løbende.
  • Indrykningsdato: 01.07.2020
Gem job

Jyske Bank
Publiceret: 1. august 2020

Arbejdssted

Location Lyngby